اشتراک گذاری

آل این وان چیست؟

آل این وان ها به لحاظ شکل ظاهری در واقع محصولی حدواسط لپ تاپ و کامپیوتر هستند. بدین معنا که این دستگاه از نظر فشردگی و نظم چیزی شبیه به لپ تاپ و به لحاظ شکل ظاهری، محصولی شبیه به کامپیوترهای رومیزی است.  در آل این وان کیس هایی که در کامپیوترهای قدیمی رومیزی وجود داشت کنار گذاشته شده است. این موضوع سبب گشته تا کاربرانی که در جستجوی یک دستگاه جمع و جور با قابلیت های بالا هستند، بتوانند محصول مورد نظر خویش را در میان آل این وان ها بیابند.

کاربری بالای کامپیوترهای رومیزی در بعضی مکان ها نظیر ادارات و سازمان ها و وجود تقاضا برای این محصول سبب گشت تا تولیدکنندگان کامپیوترهای رومیزی به فکر رفع ایرادات این محصول و ارتقاء آن باشند. مسئله اِشغال فضای زیاد توسط این دستگاه یکی از ایرادات آن بود که با تولید آل این وان مرتفع گشته است.

 در حال حاضر آل این وان هایِ موجود، کیس و اسپیکر جداگانه ندارند اما امکاناتی بالاتر از یک کامپیوتر خانگی را در خود جای داده اند.  آل این وان های عرضه شده به بازارهای جهانی صفحه نمایش لمسی و وب کم دارند و از انواع کارت حافظه پشتیبانی می نمایند. این دستگاه ماوس و صفحه کلید لمسی را دارد و پورتهای جانبی را در خود داده است.

آل این وان چیست؟

۹ دلیل برای خرید آل این وان

1. عدم نیاز به خرید مانیتور مجزا (به دلیل برخوداری از صفحه نمایش LCD باریک و پیشرفته و یکپارچه سازی تمام قطعات داخلی کامپیوتر تاچ بدون کیس در داخل صفحه نمایش

2. سهولت در جابجایی آل این وان (به دلیل یکپارچگی ساختار و قطعات و عدم نیاز به خرید قطعات اضافی کامپیوتر

3. کاربری آسان برای وب گردی و ایجاد سند

4. نیاز به فضای کم برای کامپیوترهای بدون کیس (مزیتی است به ویژه برای کاربران سازمان ها، ادارات، ساکنان آپارتمان و تمامی افرادی که فضای کافی برای نصب کامپیوترهای رومیزی دارای کیس نیستند). 

5. کاهش مصرف برق و حرارت تولیدی (در این سیستم های حرفه ای قطعات داخلی حرارت کمتری را تولید کرده و از نظر هزینه و مصرف برق به صرفه تر بوده و کامپیوتر را خنک نگه می دارند که برای محیط زیست نیز بهتر است.)

 6. سهولت در کاربری (طراحی این دستگاه ها به گونه ای انجام شده که کابل ها در هنگان نصب اولیه به راحتی در جای خود قرار گرفته و تمامی کاربران –با اندک دانش فنی- می توانند نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام نمایند.)

 7. حذف درهم ریختگی کابلها (نصب یک کامپیوتر رومیزی با طرح قدیمی، نیاز به کابلهای بسیاری نظیر کابل برق، کابل صفحه نمایش، بلندگوها، کیبورد، موس و تمام لوازم جانبی دیگر دارد. غالب این کابل ها در آل این وان حذف شده است).

8. جذابیت (آل این وان ها از شکیل ترین و زیباترین دستگاه های تولید شده هستند. این دستگاه ها ضمن مزایای بیشماری که دارند به دلیل ظاهر فوق العاده شان، ظاهری خاص به فضای مورد استفاده می بخشند. اگرجه کاربر هزینه نسبتاً بالایی صرف خرید آنها می کند اما دستگاهی خارق العاده، محکم و شکیل را صاحب می گردد.)

9. ویژگی هایی منحصر بفرد (برخورداری از صفحه نمایش لمسی، ویژگی تنظیم کیفیت بالا، کنترل از راه دور و حتی کنترل های وابسته به حرکت را برای بازیهای ویدیویی).

برخی از پرفروش ترین های آل این وان

آل این وان ها در قیاس با کامپیوترهای رومیزی از قدرت و توانی مشابه برخوردارند. تفاوت این دستگاه ها با کامپیوترهای رومیزی آن است که جا و فضای بسیار کمتری را به خود اختصاص می دهند و از نظر ظاهر هم بسیار زیباتر و شکیل تر هستند. در طراحی آل این وان تمامی قطعاتی که می بایست در کیس کامپیوتر جای بگیرند به پشت این دستگاه منتقل شده اند.

 بخش عمده نظم این دستگاه از آن روست که از سیم هایی که برای ارتباط دادن کیس و صفحه نمایش قبلا استفاده می شد دیگر خبری نیست. برخی از پرفروش ترین های آل این وان های بازار در حال حاضر عبارتند از:

  • آل این وان ۲۱٫۵ اینچی ایسوس مدل A6421 – H
  • آل این وان ۲۰ اینچی اچ پی مدل ProOne 400 G2 – G
  • آل این وان ۱۹٫۵ اینچی ام اس آی مدل Pro 20E 6M – H
  • آل این وان ۲۱٫۵ اینچی ام اس آی مدل Pro 22ET 6NC- B
  • آل این وان ۱۹٫۵ اینچی ایسوس مدل A4321 – F
  • آل این وان ۱۹٫۵ اینچی ام اس آی مدل AE203G – AA
  • آل این وان ۱۹٫۵ اینچی ام اس آی مدل Pro 20E 6M
  • آل این وان ۲۱٫۵ اینچی ام اس آی مدل AE222G – D

نمایندگی تعمیرات آل این وان و واحدهای تعمیرات

نمایندگی تعمیرات آل این وان در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران این دستگاه، تیمی از زبده ترین و کارآمدترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر را در اختیار آنان قرار داده است. همانگونه که می دانید تعمیرات آل این وان با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند. 

عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

کامپیوتر آل این وان چیست

کامپیوتر های آل این وان یا AIO سیستم های رومیزی هستند که همه اجزای آن‌ها مانند CPU، مانیتور و بلندگوها در یک واحد و در در پشت مانیتور ادغام شده‌اند. این امر باعث می‌شود که آنها جمع و جورتر و کم‌مصرف‌تر از رایانه‌های رومیزی قدیمی باشند. کامپیوتر آل این وان برای کاربرانی که فضای کمی دارند گزینه محبوبی هستند و ثانیا، راه اندازی آنها آسان است. کامپیوتر های آل این وان همچنین می‌توانند برای مشاغلی که نیاز به صرفه‌جویی در فضا دارند مانند هتل‌ها یا مدارس و غیره انتخاب خوبی باشند. 

3/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری