اشتراک گذاری

آیا ارتقا آل این وان ممکن است؟

قبل از آنکه پاسخگوی این سوال باشیم که «آیا ارتقا آل این وان ممکن است یا خیر» بد نیست نگاهی کوتاه به ساختار کلی این دستگاه و جایگاه آن در بازارهای جهانی داشته باشیم. از نظر شکل ظاهری، همانگونه که می دانید، آل این وان، بسیار شکیل‌تر، منظم‌تر و جمع‌وجورتر است. همین موضوع سبب گشته تا یک آل این وان در قیاس با یک کامپیوتر رومیزی، جا و فضای بسیار کمتری را به خود اختصاص می دهد. این ویژگی منظور جمع و جوری دستگاه و حذف کابل‌ها و معلقات جانبی این دستگاه البته یکی از دلایل خلق آل این وان نیز بوده است.

خصوصیتی که سبب افزایش کاربری آن به ویژه در ادارات، سازمان و مکان‌های این‌چنینی شده است. از نظر جایگاه نیز، کامپیوترهای آل این وان در طول سالهای اخیر توانسته اند فروش مناسبی را در بازارهای جهانی برای خود رقم بزنند و فروش PC ها را دچار افت و کاهش سازند. اما در ارتباط با این مسئله که آیا ارتقا آل این وان امکان پذیر است یا خیر، جواب هم مثبت و هم منفی است! به عبارتی ارتقا آل این وان در تنها در برخی قطعات امکان‌پذیر و در برخی دیگر ناممکن است.

آیا ارتقا آل این وان ممکن است؟

درباره ارتقا آل این وان بدانید

متقاضیان این سرویس –یعنی کاربرانی که دارنده یکی از آل این وان های نسبتاً قدیمی هستند و یا کاربرانی که احساس می کنند به دلیل رم پایین دستگاه، امکان پردازش سریع اطلاعات و اجرای برنامه های سنگین توسط دستگاه وجود ندارد- می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی all in one تخصصی ترین سرویس های مرتبط با ارتقا این محصول را دریافت نمایند. همانگونه که می دانید ارتقا آل این وان به سریع تر اجرا شدن برنامه ها و سرعت بالا سوئیچینگ کمک خواهد کرد. با ارتقای رم آل این وان ظرفیت بیشتری برای داده ها وجود خواهد داشت. 

اما قضیه به این سادگی ها هم نیست. زیرا رم ها باید با سیستم سازگاری کامل داشته باشند. برای خرید رم لازم است که به نکات مهم درباره سطح سازگاری و کیفیت رم جدید توجه داشت. مشاوره های تخصصی مرتبط با این کار را می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان از کارشناسان دریافت نمایید.

ارتقا آل این وان در کدام قطعات مقدور است؟

اگر به تازگی آل این وان خود را خریده‌اید بنابراین حالا حالاها نیازی به ارتقا آل این وان نخواهید داشت و در طول چند سال آینده می‌توانید لذت کار با یک دستگاه عالی و پیشرفته را تجربه نمایید. اما اگر از آن دست کاربرانی هستید که مدت زیادی از تهیه آل این وان‌تان می گذرد، و درصدد هستید آن را ارتقا دهید بد نیست بدانید که ارتقا آل این وان جز در مواردی معدود امکان‌پذیر نیست. 

این همان اشکالی است که در ارتباط با دستگاه های آل این وان وجود دارد، -و کارشناسان آنرا یکی از معایب آل این وان برشمرده اند. به عبارتی دیگر در این دستگاه امکان ارتقا، صرفاً در مورد برخی قطعات نظیر رم (البته ارتقا این بخش نیز محدودیت هایی دارد) و پردازنده وجود دارد. البته برخی مدلهای AIO اجازه می دهند تا میزان رم و حافظه داخلی آنها را نیز ارتقا دهید. (این دو ویژگی متاسفانه در تعداد محدودی از آل این وان ها وجود دارد). متاسفانه AIO ها، سریع تر از نمونه‌های عادی، قدیمی می شوند.

 شما در کامپیوترهای عادی، می توانید اجزا را به راحتی بروز رسانی کنید اما یک AIO، به طور کلی برای بروز رسانی شدن طراحی نشده است. نکته دیگر در باب ارتقا آل این وان آن است که در این دستگاه امکان ارتقا نمایشگر یا بلندگوها نیز وجود ندارد. اگر چه این بخشها دیرتر از پردازنده آل این وان قدیمی می شوند اما، روزی می رسد که خارج از رده حساب شوند.

ارتقا آل این وان در بخش هارد و رم

ارتقا آل این وان در بخش هارد و رم

غالب کامپیوترهای همه کاره به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان ارتقا و بهسازی عملکردشان تنها در دو قطعه رم و هارد امکان پذیر است. اما دلیل انکه ارتقا آل این وان در سایر قطعات مرتبط با این دستگاه امکان پذیر نیست چیست؟ علت این موضوع آن است که غالب این قطعات به مادربرد لحیم شده اند و امکان جداسازی آنها وجود ندارد. این موضوع سبب گشته تا قطعات آل این وان توسط خود کاربر قابل تعویض نباشند.

 در نتیجه شاید پردازنده ای که شما بخواهید آن را در کامپیوتر خود جای دهید، به طور کلی با BGA سیستم شما همخوانی نداشته باشد. متاسفانه راه حلی نیز برای این مشکل وجود ندارد. بنابراین توصیه می شود در صورتی که قصد خرید آل این وانی را دارید این مسئله را مدنظر داشته باشید که ارتقا آل این وان عمدتاً در دو بخش رم و حافظه داخلی است.

واحدهای تعمیرات آل این وان

هدف از راه اندازی نمایندگی تعمیرات آل این وان تأمین خواست ها و ارائه خدمات مورد نیاز کاربران این محصول پرطرفدار بود زیرا کانفینگ خاص آل این وان سبب گشته تا بسیاری از مراکز، امکان تعمیر و ارائه خدمات مرتبط با آن را نداشته باشند و از پذیرش این دستگاه جهت تعمیر خودداری ورزند. 

کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات آل این وان به دلیل برخورداری از دانش فنی مربوطه و حضور در دوره‌های تخصصی آموزشی قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری آل این وان ها هستند. تعمیرات آل این وان در این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای اعلام شده از سوی شرکت سازنده انجام پذیرفته و در این راستا از تجهیزات مجزا و سازگار با هر دستگاه استفاده می گردد. واحدهای تعمیرات آل این وان در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی آل این وان

نمایندگی آل این وان در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران این دستگاه، تیمی از زبده ترین و کارآمدترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر را در اختیار آنان قرار داده است. همانگونه که می دانید تعمیرات آل این وان با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند.

 عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

نمایندگی آل این وان

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

سوالات متداول کاربران

آیا می توانیم کارت گرافیک را به طور کلی در یک آل این وان ارتقا دهیم؟

در حال حاضر بدلیل آنبرد بودن کارت گرافیک آل این وان امکان ارتقای آن وجود ندارد.

آیا آل این وان برای بازی خوب است؟

فضای محدود در آل این وان، توانایی AIO ها را برای خنک کردن اجزای خود به حداقل می رساند، که برای مثال، توانایی شما را برای اورکلاک کردن CPU محدود می کند. اگر به دنبال انجام هر گونه بازی مدرن هستید، آل این اون بهترین انتخاب نیست.

4/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری