اشتراک گذاری

رونمایی ایسوس از آل این وان ویوو ۲۰۱۸

کمپانی ایسوس یکی از پیشروترین شرکت های حال حاضر جهان در حوزه تولید لپ تاپ، آل این وان و دیگر تجهیزات الکترونیکی است که توانسته در طول سالهای اخیر با ارائه محصولاتی منحصر بفرد و البته با کیفیت بخش عمده ای از بازارهای جهانی را به تصرف خود درآورد. فعالیت طراحان این کمپانی در حوزه تولید آل این وان در طول سالهای اخیر نشان داده است که حاشیه‌های نمایشگر کامپیوتر‌های آل این وان ویوو سری ویوو پیوسته در حال کاهش است. نکته ای که در آل این وان های سری جدید رونمایی شده در نمایشگاه CES در سال ۲۰۱۸ نیز قابل مشاهده است. ایسوس در این نمایشگاه از آل این وان ویوو ۲۰۱۸ در دو سایز کوچک و متوسط رونمایی کرد.

آل این وان ویوو ۲۰۱۸

مشخصات کلی آل این وان ویوو ۲۰۱۸

نخستین ویژگی آل این وان ویوو ۲۰۱۸ که در نگاه اول به نظر می آید، زیبایی ظاهری و چشم‌نواز بودن آن است. این محصول در قیاس با سری های پیش از خود، مدرن تر، زیباتر و چشم‌نوازتر است. ایسوس در نسخه‌ی ۲۷ اینچی ویوو که V272 نام دارد، از پردازنده‌ی نسل هشتم Core i7 و پردازنده‌ی گرافیکی MX150 انویدیا بهره می‌برد. عملکرد این پردازنده‌ی گرافیکی مجزا بهتر از نمونه‌های مجتمع اینتل است. اگرچه به اعتقاد برخی از کارشناسان این سطح از کارایی در حد و اندازه یک لپتاپ است و نه یک آل این وان. آل این وان ویوو ۲۰۱۸ به نمایشگر لمسی با پشتیبانی از ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB مجهز شده است. رزولوشون نمایشگر این کامپیوتر فول اچ‌دی است که کمی برای محصولی با این ابعاد ناامیدکننده به نظر می‌رسد. البته مدل ۲۲ اینچی به لطف نمایشگر کوچک‌تر، تراکم پیکسلی بیشتری ارائه می‌دهد. هر دو نسخه این محصول یعنی سایز کوچک و متوسط آن، به اسپیکرهای سونیک‌مستر ایسوس مجهز شده‌اند.

اگه کیبورد آل این وانت خراب شده، تنها کافیه با شماره های داخل سایت برای تعمیر کیبورد آل این وان تماس بگیری!

قیمت و زمان عرضه آل این وان ویوو ۲۰۱۸

اگرچه در نمایشگاهCES   اطلاعات نسبتاً کاملی از آل این وان ویوو ۲۰۱۸ در اختیار علاقمندان قرار گرفت اما زمان دقیق عرضه این محصول و قیمتی که قرار است با آن وارد بازارهای جهانی شود، مشخص نشد. با این حال پیش‌بینی می‌شود که آل این وان ویوو ۲۰۱۸ در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی به بازارهای جهانی عرضه شود و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات آل این وان تمامی تلاش و توان خود را بکار بسته اند تا خدمات مرتبط با سرویس و بهسازی این محصول را -با توجه به هزینه نسبتاً بالایی که خریدار جهت تهیه آن می پردازد- در کمال دقت و کیفیت به انجام رسانند. همانگونه که می دانید تعمیرات آل این وان با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند.

عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند. در همین راستا تعمیرات آل این وان در این مرکز، صرفاً با عیب یابی صحیح و آنالیز عملکرد دستگاه آغاز شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر، تنها پس از تأیید کارشناسان عیب یابی اِعمال می گردد.

مهندسان حاضر در نمایندگی تعمیرات آل این وان به دلیل تسلط بر جدیدترین متدهای تعمیر و در اختیار داشتن بروزترین تجهیزات، قادر به عیب یابی صحیح این دستگاه و رفع تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در آن گشته اند. سازگاری تجهیزات تعمیر موجود در این مرکز با دستگاه آل این وان سبب گشته تا عملیات تعمیر بالاترین بازدهی و نتیجه ممکن را در پی داشته باشند و دستگاه تعمیر شده ضمن بازیابی صحت خویش، به دلیل اِعمال برخی تنظیمات تخصصی، با قدرت و کیفیت بالاتری به کار ادامه دهد.

4/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری