تعمیر کارت گرافیک all in one pc

تعمیر کارت گرافیک all in one pc یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات آل این وان است که در پارت مجزا و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مجموعه پس از عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص علت اشکال پیش آمده در آن، اقدام به تعویض و یا تعمیر کارت گرافیک all in one pc مینمایند. تعمیرات مرتبط با این بخش به دلیل نقش حیاتی کارت گرافیک در پردازش دستگاه، می بایست با دقت و تمرکز بالا صورت پذیرد.

از همین رو توصیه می شود در صورت نیاز به تعمیر کارت گرافیک all in one pc ، صرفاً به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه نظیر مرکز تعمیرات all in one مراجعه نمایید. مرکز تعمیرات آل این وان به دلیل همکاری با زبده ترین کارشناسان این حوزه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری پیش آمده در کارت گرافیک های آل این وان ها است. شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر کارت گرافیک all in one pc

نکات مهم پیش از اقدام به تعمیر کارت گرافیک all in one pc

  • از قرار گرفتن صحیح کارت گرافیک در Slot مربوطه اطمینان حاصل کنید.
  • با تینر یا اسپری خشک اینترفیس کارت گرافیک را تمیز کنید.
  • از سالم بودن و درستی کارکرد فن آل این وان  مطمئن شوید.
  • از نبود برخی ایرادات نرم افزاری در سیستم عامل نظیر آپدیت درایور و دیگر کارها اطمینان حاصل کنید.
  • لحیم سردی پورت‌های خروجی کارت گرافیک را چک کنید و از سالم بودن ان مطمئن شوید.
  • قطعات SMD روی بورد را چک کنید. (تمامی سرویس های ذکر شده با حضور در مرکز تعمیر کارت گرافیک all in one pc قابل دریافت است).

نشانه های خرابی کارت گرافیک آل این وان

شناخت نشانه های خرابی کارت گرافیک سبب می شود تا کاربر از دستکاری سایر بخش های دستگاه خودداری کرده و تمرکز خود را بر بخش معیوب قرار دهد. (به دلیل حساسیت و ظرافت کارت گرافیک بهتر است تعویض و تعمیر کارت گرافیک all in one pc صرفاً در مراکز متخصص و مجاز مرتبط انجام پذیرد). نشانه های خرابی کارت گرافیک  ALL IN ONE PC را به طور خلاصه می توان در موارد زیر جمع بندی کرد:

  1. با وجود روشن بودن آل این وان تصویری بر روی مانیتور خود نمی بینید. در این صورت احتمالاً اشکال دستگاه مربوط به کارت گرافیک آن است و می بایست سرویس های مرتبط با تعمیر کارت گرافیک all in one pc بر روی دستگاه اِعمال گردد.
  2. وجود خطوط راه راه عمودی از بالا به پایین حاکی از احتمال آسیب دیدگی کارت گرافیک است.
  3. در صورتی که پس از بالا آمدن صفحه ی حاوی آرم ویندوز، صفحه مانیتور شما خاموش می شود به احتمال زیاد یکی از قطعات الکترونیکی مرتبط با کارت گرافیک شما آسیب دیده است. خدمات مرتبط با این بخش در مرکز تعمیر کارت گرافیک all in one pc قابل دریافت است.
  4. در صورتی که با اجرای کارهای سنگین توسط آل این وان (نظیر اجرای برنامه ها و یا بازی هایی با گرافیک بالا) تصویر ارائه شده توسط دستگاه، کند و بی کیفیت شود احتمالا مشکلی در سیستم خنک کننده کارت گرافیک به وجود آمده است.
  5. موارد بالا همگی می تواند نشانه ای دال بر خرابی کارت گرافیک باشد لیکن در خیلی موارد نیز مشکل از کارت گرافیک نیست و اشکال ایجاد شده می تواند از منبع تغذیه و یا مادربرد دستگاه باشد که اجازه انتقال تصویر را به کارت گرافیک نمی دهد. جهت عیب یابی صحیح دستگاه خویش می توانید به پارت تخصصی تعمیر کارت گرافیک all in one pc واقع در نمایندگی تعمیرات آل این وان مراجعه نمایید.

علت سوختن کارت گرافیک آل این وان

در بخش زیر برخی از رایج ترین علل سوختن کارت گرافیک را با شما در میان می گذاریم:

  1. نوسانات مربوط به منبع تغذیه
  2. ضعیف بودن پاور سیستم است
  3. اتصال کارت گرافیک ناسازگار با مادربورد سیستم
  4. خراب شدن فن خنک کننده کارت گرافیک
  5. داغ شدن بیش از حد کارت ، آسیب های جدی به بورد کارت گرافیک می رسد.

با توجه به حساسیت این قطعه و نقش ویژه‌ی آن در ارتقاء کیفیت عملکرد آل این وان ها بهتر است سرویس های مرتبط با تعمیر کارت گرافیک all in one pc را به مهندسانی کارآمد و متبحر این حوزه بسپارید. کارشناسانی که ضمن آگاهی از تمامی اجزاء این قطعه، با چگونگی تعمیر و ترمیم آن نیز آشنایی دارند.

موارد رایج در تعمیر کارت گرافیک all in one pc

در این بخش به معرفی برخی از اشکالات رایج در کارت گرافیک که توسط کارشناسان مرکز تعمیر کارت گرافیک all in one pc استخراج گشته‌اند، می‌پردازیم:

  • تعمیر کارت گرافیک all in one pc به دلیل مشکل روشن نشدن کامپیوتر پس از نصب کارت گرافیک:

این مشکل زمانی رخ می‌دهد که کارت گرافیک بر روی سیستم نصب گردد. مشکل ایجاده شده سبب خاموش ماندن سیستم و قطع و وصلی فن موجود بر روی سیستم می‌گردد. بدین معنی که احتمالاً پس از نصب کارت گرافیک، کامپیوتر روشن نگردد و فن پس از یک لحظه چرخش، از کار بایستد.

در صورتی‌که all in one با نصب کارت گرافیک برروی مادربرد، روشن نشده اما با برداشتن کارت گرافیک روشن گردد، می‌بایست احتمال وجود یک اتصال در کارت گرافیک را در نظر آورد. بطور کلی هرگاه در بخشی از قطعات سخت افزاری اتصالی بوجود آید، پاور برق مادربرد را قطع خواهد. خدمات مرتبط با این بخش در مرکز تعمیر کارت گرافیک all in one pc قابل دریافت است. در صورتی که ختان قصد تعمیر این بخش از دستگاه را دارید مطالب بعدی را دنبال نمایید.

جهت حل این مشکل با دقت بورد را چک نمایید تا در صورت وجود اتصالی و زخمی شدن بورد، نسبت به رفع آن اقدام نمایید. در صورتی که چنین مشکلی برر روی برد وجود نداشت، احتمالاً مشکل ایجاد شده ناشی از ماسفت‌های گرافیک باشد زیرا با سوختن هرکدام از این ماسفت‌ها یک اتصالی در کارت گرافیک ایجاد می‌شود. در این صورت (یعنی در صورتی که مشکل مربوط به ماسفت‌ها باشد) می‌بایست نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایید. جهت تعویض ماسفت‌ها اقدامات زیر را عملی نمایید:

تمام ماسفت های کارت گرافیک را با استفاده از هویه‌ی هوای گرم (هیتر) خارج نمایید. پس از این کار تمامی ماسفت‌های خارج شده را به شیوه‌ی زیر تست نمایید و از عملکرد صحیح آن‌ها اطمینان حاصل کنید:

  1. ابتدا مولتی متر را برروی رنج تست دیود (بازر) قرار دهید.
  2. پراب قرمز را بر پایه فلزی بالای ماسفت (پایه میانی ماسفت) قرار داده و پراب مشکی را روی پایه سمت راست قرار دهید. در این حالت در صورتی که صدای بوق شنیده شود و یا عددی بین ۳۵۰ الی ۶۵۰ نشان داده شود متوجه می‌شویم که ماسفت سوخته است.
  3. پراب مشکی را برروی پایه سمت چپ قرار دهید دراینصورت نباید هیچ عددی نشان داده شود (صدای بوق هم شنیده نشود) که در اینصورت ماسفت سالم است.
  4. با همین شیوه تمامی ماسفت‌ها را تست کنید و در نهایت ماسفت‌های معیوب را شناسایی و با یک ماسفت سالم تعویض کنید. کلیه خدمات تخصصی مرتبط با تعویض و تعمیر کارت گرافیک all in one pc با حضور در نمایندگی آل این وان قابل دریافت است.

تعمیر کارت گرافیک all in one pc به دلیل مشکل خط انداختن کارت گرافیک

خط انداختن کارت گرافیک در زمان کارکردن یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از کارت‌های گرافیک مشاهده شده است. در اکثر موارد وجود این مشکل ناشی از لحیم سردی چیپ کارت گرافیک می‌باشد. برای رفع این مشکل راهکارهای ارائه شده از سوی کارشناسان مرکز تعمیر کارت گرافیک all in one pc را عملی نمایید:

(به اندازه نوک یک پیچ گوشتی) روی بخش بالایی چیپ (درست مابین چیپ و برد کارت گرافیک) قرار دهید. دمای هیتر را بر روی ۳۵۰ درجه تنظیم کرده و فشار هوا را ببندید. برای این‌کار می‌بایست کلاهک هادی باد هیتر را برداشته و تا ۵ دقیقه به چیپ حرارت دهید (به شکلی که خمیر فلکس از زیر چیپ رد شده و از قسمت پایین چیپ خارج گردد). بعد از این کار تا خنک شدن کامل کارت گرافیک صبر کنید. در این روش رعایت دو نکته ضروری است اول اینکه تمام چیپ رو بصورت یک دست حرارت دهید و دوم اینکه به هیچ عنوان بعد از حرارت دادن به چیپ آن را روشن نکنید (حداقل تا نیم ساعت).

احتمالاً با عملی کردن موارد ذکر شده مشکل خط انداختن کارت گرافیک شما رفع گردد.

هموطنان و مشتریان گرامی توجه داشته باشند که مشکلاتِ بسیارِ دیگری ممکن است در دستگاه شما ایجاد گردند که به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با کارت گرافیک دستگاه در ارتباط باشند. ذکر تمامی این مشکلات و راه‌کارهای موجود جهتِ رفع آن‌ها در این مقال نمی‌گنجد. از این‌رو شما می‌توانید به‌منظور بهره‌مندی از دانش کارشناسان تعمیر کارت گرافیک all in one pc از طریق‌ راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت این مرکز اقدام نموده و از راهنمایی‌های مهندسان فعال در این مرکز بهره‌مند گردید.

نمایندگی آل این وان و واحدهای تعمیرات آل این وان

نمایندگی تعمیرات آل این وان در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران این دستگاه، تیمی از زبده ترین و کارآمدترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر را در اختیار آنان قرار داده است. همانگونه که می دانید تعمیرات آل این وان به ویژه تعمیر کارت گرافیک با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند.

عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات   نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید واحدهای تعمیرات آل این وان در بخش زیر معرفی می گردند.

تعمیرات کارت گرافیک:

تعمیرات گرافیک تونب (TONB) , تعمیرات بایوستار (Biostar) , تعمیرات ای وی جی ای (EVGA) , تعمیرات کارت گرافیک گیگاترون(Gigatron) , تعمیرات فاکسکان (Foxconn) , تعمیرات گرافیک آلباترون (Albatron) , تعمیرات کارت گرافیک اکستروم (axtrom) , تعمیرات گرافیک اکسپرت ویژن(Expert Vision) , تعمیرات کارت گرافیک (Point Of View) , تعمیرات کارت گرافیک پاسکال (PASCAL) , تعمیرات کارت گرافیک ایلایت(Elite) , تعمیرات کارت گرافیک کلاب (CLUB) , تعمیرات کارت گرافیک گیگابایت (GigaByte) , تعمیرات گرافیک اسوس (ASUS) , تعمیرات ایکس اف ایکس (XFX) , تعمیرات کارت گرافیک ام اس آی (MSI) , تعمیرات گرافیک زوتاک (Zotac) , تعمیرات کارت لید تک (Leadtek) , تعمیرات گرافیک پیکسل ویو (Pixelview) , تعمیرات کارت گرافیک سویو (Soyo) ,تعمیرات فونیکس (Phoenix) , تعمیرات اسپارکل (SPARKLE) , تعمیرات اچ آی اس (HIS) , تعمیرات ساپ فایر ( sapphire) , تعمیرات سوزوکی(SUZUKI) , تعمیرات اکسپرت ویژن (XPERTVISION) , تعمیرات گرافیک کلاب (CLUB) , تعمیرات گرافیک پاور کالر(powercolor)