hp

آل این وان  HP Envy 27

تغییر را با آل این وان  HP Envy 27  احساس کنید

شرکت HP با تولید Envy All in One 27BE تغییری شگرف در روند تولید کامپیوترهای  آل این وان داشته است. در این آل این وان به جای آنکه تمامی اجزای آن در پشت مانیتور قرار گیرد و مانیتور را ضخیم نشان دهد، تمامی بخش ها شامل مادربرد، حافظه داخلی، رم، سی پی یو و کارت گرافیک همه در محفظه ای در پایه آن قرار گرفته اند.

آل این وان  HP Envy 27  مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت اچ پی است که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC  باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمند شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی به بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی داشته باشند. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن است. کیفیت ساخت بدنه و بهره مندی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا از دیگر مشخصات بارز این دستگاه است.

این دستگاه صفحه ‌نمایش ۲۱.۵اینچی از نوع TFT 1920×۱۰۸۰ پیکسل را در خود جای داده است. رنگهای صفحه ‌نمایش آل این وان A510 – E به‌اندازه‌ کافی طبیعی نیست . به همین دلیل برای کارهای گرافیکی و ادیت عکس و فیلم توصیه نمیشود . تنوع خوب و زیاد پورتها ازجمله دو پورت USB 3.0، سه پورت USB 2.0 و پورت‌های HDMI این مجموعه را تشکیل میدهند. آل این وان A510 – Eسیستم‌عامل ندارد . درواقع خود کاربر باید نسبت به نصب ویندوز یا هر سیستم‌عامل دلخواه اقدام نماید . آل این وان A510 – Eبه کسانی که در ادارات و سازمانها نیاز به یک دستگاه  کاربردی دارند و افرادی که دوست ندارند لپتاپ داشته باشند توصیه میشود . درحال حاضر اکثر ادارات از کامپیوترهای همه ‌کاره استفاده میکنند .

طراحی بی نظیر آل این وان  HP Envy 27

با طراحی کم نظیر این آل این وان دیگر شاهد مانیتورهای ضخیم نیستیم، ظاهری زیبا و آینده نگرانه آن با صفحه نمایش لبه تا لبه بدون حاشیه و پایه ای باریک که مانیتور را به هسته سخت افزاری این آل این وان وصل می کند. این آل این وان نسبت به مدل قبلی خود تغییرات بسیاری کرده است که مهم ترین آن تغییرات سخت افزاری است.

آل این وان HP Envy 27

مشخصات فنی آل این وان A510 – E لنوو

مشخصات فنی آل این وان  HP Envy 27

ابعاد : ۶۵٫۵ x 26.5 x 48.8 سانتی متر – وزن۱۴ کیلوگرم

پردازنده مرکزیIntel Core 4770T 2.5GHz

حافظه رام : ۱۶ گیگابایت – RAM DDR3

حافظه داخلی : ظرفیت یک ترابایت – ۵۴۰۰ rpm SATA

پردازنده گرافیکی Gforce GT 730M 1GB

صفحه نمایش : ۲۷ اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD با دقت ۱۹۲۰ x 1080

امکانات : DVD-RW Webcam Fingerprint Scanner Card Reader Wi-Fi Ethernet Port VGA Port HDMI Port

سایر مشخصات

سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i7
مدل پردازنده ۴۷۷۰T
فرکانس پردازنده ۲٫۵GHz
حافظه Cache 8 مگابایت
مدل پردازنده گرافیکی GT 730M 1GB
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش ۱۹۲۰ x 1080
صفحه نمایش براق
توضیحات صفحه نمایش HD BrightView LED-backlit
درایو نوری DVD-RW
توضیحات وبکم : ۷۲۰p HD
درگاه حافظه SD
شبکه بی سیم Wi-Fi IEEE802.11b/g/n
پورت شبکه Ethernet
توضیحات پورت شبکه Ethernet 10/100/1000
پورت HDMI
تعداد پورت USB 3 x 2
تعداد پورت USB 2 x 2
فاقد پورت Serial
سیستم عامل Windows® ۸٫۱
اقلام همراه دستگاه
شارژر
کابل برق
دفترچه راهنما

قطعات آل این وان A510 – E لنوو

چیپ گرافیک

مدار RTC

مدار تصویر

بلندگو

DVDWR

resolve chip

reball chip

مادربرد

هارد

فلت تاچ و ال سی دی

صفحه نمایش

اسپیکر

قاب و لولا

تعمیرات آل این وان HP

واحد تعمیرات اچ پی یک واحد اختصاص و منحصر است که تنها در زمینه آل این وان های برند اچ پی به طور کاملا حرفه ای فعالیت دارد. این واحد خود زیر مجموعه های گوناگونی دارد که هر یک از این زیر مجموعه ها فعالیت های خاص و ویژه خود را درباره آل این وان اچ پی انجام می دهند. این واحد تعمیراتی استاندارد به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی آل این وان های اچ پی دسترسی دارد که به راحتی می تواند همه خدمات و سرویس های مربوط به این حوزه را پشتیبانی کند.

فروش آل این وان HP Envy 27

اگر قصد خرید آل این وان  HP Envy 27  را دارید و به دنبال مرکزی معتبر و مجاز هستید تا بتوانید همه خدمات مربوط به این دستگاه را با بالاترین کیفیت دریافت کنید، ما به شما نمایندگی رسمی و مجاز آل این وان ایسوس را معرفی می کنیم. با مراجعه به این مرکز ضمن استفاده از همه خدمات شرکتی و دریافت ضمانت نامه کتبی، تسهیلات ویژه نیز برای شما در نظر گرفته ایم تا خرید خود را برای همیشه بیمه کرده باشید و با خیال راحت اقدام به خرید کنید. قبل از هر اقدامی می توانید از خدمات مشاوره ای این مرکز بهره مند شوید.

سرویس در محل آل این وان HP Envy 27

برای تامین رفاه حال مشتریان و کاربران ایسوس تصیمم گرفتیم که سرویس در محل آل این وان  HP Envy 27  را نیز راه اندازی کنیم تا گامی مفید و مثبت در جهت رفاه و آسایش کاربران خود برداشته باشیم. در این سرویس صفر تا صد خدمات مربوط به آل این وان  HP Envy 27  در محل و مکان مورد نظر شما انجام می شود و دیگر لازم نیست که مشقت حمل این دستگاه حساس را متحمل شوید. استفاده از این سرویس از هر جهت به نفع کاربر است و مزیت های بسیاری برای او خواهد داشت.

تعمیر آل این وان HP Envy 27

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، واحد آل این وان اچ پی خود متشکل است از زیر مجموعه های گوناگون که خدمات خاص هر مدل و برند را به طور اختصاصی ارائه می دهند. بنابراین آل این وان  HP Envy 27  در واحد جداگانه خود و به دست تعمیر کاران و متخصصان ویژه این مدل از محصولات اچ پی مورد بررسی و تعمیر و ترمیم قرار می گیرد.  این واحد به همه قطعات جانبی این مدل از آل این وان اچ پی دسترسی دارد و به راحتی می تواند صفر تا صد سرویس تعمیراتی آن را پشتیبانی کند.

نمایندگی تعمیرات آل این وان و واحد های تعمیرات

واحد های تعمیراتی آل این وان  در بخش های مجزا و گوناگون به ارائه خدمات مشغول هستند. از آنجا که این واحد از حضور متخصصان و کارشناسان معتبر و مجرب کمک می گیرد، سطح کیفیت خدمات آن بسیار بالا و دقیق است. در همه واحد های تعمیرات نمایندگی آل این وان از تجهیزات دقیق در زمینه عیب یابی و تعمیرات و ترمیم استفاده می شود و همین عامل تاثیر بسیار شگرفی در ارائه خدمات بی رقیب و بی نظیر دارد.

در دیگر صفحات سایت میتوانید به مطالعه مقالات ، اخبار ، سوالات متداول و محصولات بپردازید .

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار