قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز آل این وان

نمایندگی آل این وان ، قوانین و مقرراتی  برای تعمیرAll in One ها  در نظر گرفته است ، این قوانین به گونه ای وضع شده اند که پاسخگوی همه نیاز ها و مشکلات کاربران باشد؛ این موضوع هر نوع اضطراب و دلهره را برای کاربر در مورد تعمیر دستگاه محو و منتفی می کند. این نمایندگی با اولویت قرار دادن رضایت کاربران و تکریم و احترام بی قید و شرط به مشتری، برای خدمت رسانی آماده و مجهز است. تعمیرگاه مجاز All in One ، با ارائه برترین خدمات ویژه و منحصر، سال های سال است که در نگاه کاربران عزیز جایگاه اول را در میان سایر مراکز تعمیراتی به خود اختصاص داده است. این مرکز تمام استاندارها و اصول تعمیرات در زمینه ی تعمیر و بازیابی All in One ها را رعایت می کند و همین عامل موجب شده که همواره در صدر گزینش کاربران عزیز قرار بگیرد.

هر چه یک مجموعه از یک نظام و بوروکراسی معین و دقیقی پیروی کند، به همان نسبت نیز اعتبار بیشتری دریافت خواهد کرد و حیات بیشتری نیز خواهد داشت. آنچه که به عنوان قوانین و مقررات  تعمیرگاه مجاز All in One در مرکز سخت افزار ایران رعایت می شود، زمینه اعتماد و اطمینان مشتریان و کاربران عزیز را فراهم ساخته است. با اندک تامل در ادامه این مطلب خواهید توانست اطلاعات کامل و جامعی در مورد تعمیر  All in One در نمایندگی آل این وان  به دست آورید.

5/5 (21 امتیاز)

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز All in One

در تعمیرگاه مجاز All in One ، شرایط به گونه ای ست که همه مراحل تعمیر و بازیابی دستگاه از ابتدای مراجعه کاربر به نمایندگی All in One کاملا واضح و به صورت مرتب به کاربر گزارش می شود و کاربر در جریان همه اتفاقاتی که ممکن است در روند تعمیر و ترمیم حادث شود، قرار خواهد گرفت. این مرکز به همه  کاربران محصولات All in One توصیه می کند که قبل از هر اقدامی، قوانین و مقررات این مرکز را به دقت مطالعه نمایید.

با بررسی قوانین در هنگام مراجعه به نمایندگی، نسبت به روند تعمیرات بی اطلاع نخواهید بود و با یقین کافی نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام خواهید کرد. کارشناسان  تعمیرگاه مجاز All in One  ، ملزم به اجرا و پیروی از این قوانین و مقررات هستند، در نتیجه شما کاربر گرامی می توانید با طیب خاطر به مهندسان ما اعتماد کنید و از این اعتماد حداکثر سود و فایده را ببرید. تعمیرگاه مجاز All in One  متشکل از مجرب ترین تکنسین ها و کارشناسان در واحدهای تعمیر مجهز، دستگاه معیوب کاربران را عیب یابی و احیا می کنند .

یادآوری می کنیم که تعمیرگاه مجاز All in One  ، به مدد متد نوین تعمیرات و تجهیزات پیشرفته، احیا All in One شما را با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد. این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال عمر دوباره ای به دستگاه شما خواهد بخشید.

قوانین تعمیرگاه مجاز All in One

با مراجعه ی مشتری به تعمیرگاه مجاز All in One مرکز سخت افزار ایران، قبضی شامل مقررات و قوانین مرکز در اختیار کاربر قرار می گیرد.

  • مراجعه به قسمت پذیرش جهت گزارش خرابی دستگاه
  • عیب یابی اولیه و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تایید مشتری
  • تحویل دستگاه به واحد تعمیرات All in One و دریافت رسید
  • جدا کردن کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل از دستگاه
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات، روند تعمیرات متوقف خواهد شد.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری می شود.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد.
  • تعمیرگاه مجاز All in One مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری ندارد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند؛ لذا بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی All in One تعهدی در قبال آن نمی پذیرد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، در صورت تعمیر در این مرکز، گارانتی از آن ساقط خواهد شد و باید هزینه را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز All in One ۴۸ ساعت است .
  • تست دستگاه پس از تعمیر و تحویل آن به مشتری
  • توصیه می کنیم پس از تعمیر دستگاه هر چه سریعتر نسبت به تحویل آن اقدام کنید.
  • پس از تعمیر ، دستگاه فقط به مدت یک ماه در نمایندگی محفوظ است
  • پس ازگذشت یک ماه نمایندگی All in One مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.

نمایندگی All in One و واحدهای تعمیرات All in One

نمایندگی  All in One ، ارائه دهنده خدمات تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات All in One به کاربران می باشد. نمایندگی All in One به منظور تأمین، ارتقاء و کسب رضایتمندی کاربران All in One اصول مشتری‌مداری، تکریم و احترام را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است.

واحدهای تعمیرات All in One عبارتند از واحدهایی که خدمات تخصصی تعمیر هر یک از مدل های  All in One را به عهده دارند. نمایندگی  All in One  به منظور ارائه ی کیفیتی بالاتر و دقیق تر، کارگاه های جداگانه ای برای تعمیرات All in One در اختیار دارد. برای مطالعه و آشنایی بیشتر با خدمات انحصاری ما، می توانید روی لینک مورد نظر خود کلیک کنید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول All in One در سایرصفحات سایت قابل پیگیری است.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار