اشتراک گذاری

آل این وان V130 لنوو

این بار هم لنوو با طراحی آل این وان V130  لنوو طرفداران خود را شگفت زده کرد و جایی برای شکایت و نارضایتی کاربران نگذاشت. تمامی آنچه که یک کاربر از  آل این وان انتظار دارد در این دستگاه جمع آوری شده است. این دستگاه علاوه بر قدرتمندی، دارای سرعت و امنیت بوده  و ویژگی های قابل تحسین آن حتی توانسته است سلیقه های کاربران مشکل پسند را نیز به خوبی پاسخ دهد.

بهره مندی از پردازشگر حرفه ای و حافظه ی خوب سبب شده تا این دستگاه یک محصول مناسب و خوب شناخته شود. کامپیوتر همه کاره V130 All-in-One لنوو، از آخرین نسل پردازنده های قدرتمند اینتل بهره مند شده و به دلیل حافظه ی بسیار خوبی که دارد برای محیط های کاری و اداری انتخاب مناسبی است.

از قابلیت های این کامپیوتر چند منظوره می توان به پاسخگویی دقیق، قابلیت اطمینان، استاندارد های عالی، سرعت بالا و همچنین درایو های حالت جامد PCIe  نام برد. بهره مندی از قابلیت هایی که به آن ها اشاره کردیم سبب شده تا شما امکان استفاده ی هم زمان از چندین برنامه و همچنین اعمال کارهای پیچیده را داشته باشید. همچنین می توانید فایل های بزرگ از عکس ها و فیلم های تان را بدون هیچ گونه اختلال و کندی عملکرد مدیریت کنید.

آل این وان V130 لنوو

بررسی ویژگی های آل این وان V130  لنوو

در این بخش قصد داریم تا شما را با ویژگی های آل این وان V130  لنوو آشنا کنیم. یکی از ویژگی های خاص این دستگاه بهره مندی آن از صفحه نمایش ۱۹٫۵ اینچی و در عین حال ضد انعکاس می باشد به طوری که به شما کمک می کند تا هرگز در حین کارکردن با کامپیوتر خود دچار خستگی و یا آسیب دیدگی چشم نشوید.

این نمایشگر نه تنها دارای کارکردی کاملأ بی سرو صدا و آرام است بلکه، مصرف انرژی بسیار کمی دارد، بهره مندی از این ویژگی به شما کمک می کند تا در محیطی عاری از هرگونه سر و صدا به انجام امور کاری خود بپردازید. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه امکان چرخش ۶۵ درجه ای نمایشگر می باشد. این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید از تماشای فیلم های خود و همچنین کار با دستگاه تان به همان شکلی که راحت هستید، بهره مند باشید.

چرخش ۶۵ درجه ای نایشگر به شما کمک می کند تا برای اتصال پورت ها دچار مشکل نشوید و به راحتی این کار را انجام دهید. طراحی قاب بسیار باریک و زیبای V130 All-in-One لنوو را نیز می توانید به دیگر ویژگی های جذاب آن اضافه کنید.

آشنایی با دیگر امکانات آل این وان V130  لنوو

 طراحی خاص این دستگاه توانسته با سلیقه کاربران مشکل پسند مطابقت ایجاد کند و رضایت آن ها را به خوبی جلب کند. از ویژگی های این دستگاه می توان به طراحی شیک و باریک آن اشاره کرد که سبب شده از به هم ریختگی میز کار به دلیل وجود کابل های گوناگون جلوگیری شود و امکان استفاده  از دستگاه تنها با یک کابل در پشت آن فراهم شود. این ویژگی منحصر به فرد برای افراد منظم که به دنبال فضای کاری مرتب تر هستند، بسیار ایده آل بوده و اکنون این دسته از کاربران می توانند لذت بیشتری از انجام کارهای مختلف خود ببرند.

آشنایی با دیگر امکانات آل این وان V130  لنوو

تست مقاومت آل این وان V130  لنوو

از دیگر ویژگی های آل این وان V130  لنوو (LENOVO) می توانیم به سربلندی آن در تست مقاومت اشاره کنیم . این دستگاه مطابق با آزمایشاتی که بر روی آن انجام شد امکان کار در محیط های سرد، گرم، گرد و خاکی و همچنین در ارتفاعات و بلندی ها را دارد . از سوی دیگر، این دستگاه قادر است در برابر ضربه های گوناگون و ریزش قطرات آب مقاوم بوده و دچار هیچ گونه آسیب دیدگی نمی شود. همچنین به لطف وجود وب کم و اسپیکرهای یکپارچه کامپیوتر همه کاره V130 All-in-One لنوو، تلفن کنفرانس های کاربران ارتقاء پیدا کرده و موقعیت بهتر و راحت تری را ایجاد کرده است.

برخورداری این دستگاه از چندین پورت از دیگر قابلیت های این دستگاه است که امکان اتصال راحت به سایر رایانه ها را فراهم می کند. جایگاه پورت ها در این آل این وان در زیر نمایشگر تعبیه شده است. یکی دیگر از امکانات این آل این وان  نصب و راه اندازی آن تنها با اتصال سیم کابل به برق می باشد . این دستگاه برای شروع کار به هیچ نوع تنظیمات دیگری احتیاج ندارد. علاوه برآن، این دستگاه از برنامه ها و ابزارهای رایگانی همچون Lenovo Tangram بهره مند شده که براساس آن اگر مشکل و ایرادی احتمالی به وجود بیاید، شما را حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات آل این وان

نمایندگی آل این وان با بهره مندی از متخصصان کارآزموده و حرفه ای انواع عیوب آل این وان ها را در مدت زمانی کوتاه برطرف می کند. دسترسی این واحد به انواع تجهیزات و امکانات مدرن سبب شده تا فرآیند تعمیرات در بالاترین سطح کیفی انجام شود. کاربران می توانند در راستای تعمیرات انواع عیوب آل این وان به واحد تعمیرات آل این وان مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

تعمیرات انواع آل این وان در برند های متفاوت در این مرکز امکان پذیر می باشد. تمامی خدمات در نمایندگی تعمیرات تخصصی آل این وان تحت نظر مدیریت قدرتمند hardwarecenter.ir ارائه می شود. تضمین کیفیت و مشتری مداری از اصول اولیه ی این مرکز بوده که با ارائه ی خدماتی مفید به کاربردی به مشتریان تحقق یافته است.

در راستای پیگیری دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

[/vc_column_text]

محصولاتبیشتر »
سوالات متداول بیشتر »
اخبار بیشتر »
مقالات بیشتر »
[/vc_column][/vc_row]
Rate this post
اشتراک گذاری