اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات آل این وان

منظور از بازیابی اطلاعات آل این وان فناوری و دانش پیچیده جست و جو و استخراج اطلاعات، داده‌ها و فراداده‌های هارد دیسک آل این وان است. با بازیابی اطلاعات آل این وان اطلاعات هارد دیسک های خراب و اطلاعات از دست رفته، بازیابی و ریکاوری می شود که برای انجام این کار به دانش و تکنولوژی پیشرفته ای نیازمند است.

بازیابی اطلاعات آل این وان

چگونگی بازیابی اطلاعات آل این وان

تخصص و تکنیک های یک متخصص بازیابی اطلاعات در بازیابی اطلاعات آل این وان به شدت مهم است، زیرا تکنیک های یک متخصص به همراه بهره مندی از تکنولوژی ، ابزار آلات، دستگاه بازیابی اطلاعات تعمیر هارد دیسک تنها عامل موفقیت برای استخراج دیتا و بازیابی اطلاعات آل این وان است. عملکرد پیچیده انواع هارد دیسک ها برای ذخیره اطلاعات، اهمیت تکنولوژی احیای اطلاعات را روزبه روز را پررنگ تر می کند.

انواع گوناگون بازیابی اطلاعات آل این وان

بازیابی اطلاعات هارد های فرمت شده آل این وان

در این مورد هارد به دلیل اشتباه کاربر در هنگام کار با انواع مختلف سیستم عامل ها مانند ویندوز یا در حین نصب ویندوز اطلاعات درایو (پارتیشن) فرمت می شود. اگر به هر دلیلی درایو یا پارتیشنی از اطلاعات شما فرمت شد، برای بازیابی اطلاعات آل این وان از ریختن مجدد اطللاعات جدا خودداری کنید، زیرا کمترین اشتباه بیشترین صدمات را به همراه خواهد داشت.

بازیابی اطلاعات هارد داینامیک شده

در بعضی از موارد به دلیل اشتباه هات کاربر ، پارتیشن های هارد دیسک از حالت Basic به حالت Dynamic تغییر می کند ، که این مورد در Disk management قابل مشاهده است. اگر هنگام بازیابی اطلاعات آل این وان متوجه این مشکل شدید، اصلا جای نگرانی نیست. بازیابی اطلاعات آل این وان شما با موفقیت انجام خواهد شد.

بازیابی اطلاعات هارد سوخته

هارد دیسک به عنوان رایج ترین ابزار ذخیره اطلاعات دچار خرابی می شود. استفاده از عنوان هارد سوخته خیلی صحیح نیست، زیرا عملا فقط برد هارد دیسک است که دچار سوختگی شده است. به هر حال بازیابی اطلاعات آل این وان با مشخص شدن این مشکل برای تکنسین های ما کار سختی نیست.

بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده

هارد دیسک ها نسبت به ضربه فوق العاده حساس هستند. در بازیابی اطلاعات آل این وان در صورت وارد شدن ضربات شدید و حتی تکان خوردن هارد، این قطعه دچار خرابی می شود. هرچند این  هارد های اکسترنال هستند که بیشتر در معرض ضربه خوردن قرار می گیرند، زیرا به  شکل پرتابل استفاده می شوند. در اغلب موارد پس از وارد آمدن ضربه با هارد این قطعه دچار مشکلات فیزیکالی می شود.

بازیابی اطلاعات هارد داینامیک شده

بازیابی اطلاعات هارد دلیت شده

ممکن است اطلاعات هارد مانند بعضی از فایل های موجود در پارتیشن یا درایو ها اشتباها دلیت شوند یا احتمال دارد یک پارتیشن یا درایو در حین کار با ویندوز یا نصب ویندوز دلیت شود. در دو حالت اگر بعد از دلیت شدن فایل ها یا پارتیشن ها، اطلاعات جدیدی ریخته نشود، بازیابی اطلاعات آل این وان با راندمان صدرصد انجام خواهد شد.

بازیابی اطلاعات هارد ویروسی شده

اطلاعات همواره مورد تهاجم ویروس ها و بدافزارها قرار می گیرند. در صورتی که دسترسی کامل به اطلاعات دارید، اما اطلاعات شما خراب شده یا اصطلاحا مخفی شده ( Hidden )، نگران نباشید، برای بازیابی اطلاعات آل این وان راه سختی در پیش ندارید.

بازیابی اطلاعات هارد بدسکتوری

اطلاعات روی بخش های کوچکی به نام سکتور در سطح دیسک مغناطیسی ذخیره می شود. در بازیابی اطلاعات آل این وان اگر متوجه شویم که سکتور های هارد دچار مشکل شده اند، یعنی اصطلاحا بدسکتور شده اند، اطلاعات آن سکتور قابل خواندن نخواهند بود و لازم است برای بازیابی اطلاعات آل این وان اقدامات ویژه ای را انجام دهیم.

البته هارد دیسک به طور خودکار  بدسکتور ها را وارد لیست خرابی خود می کند، اما زمانی که تعداد این بدسکتور ها زیاد می شود، دیگر دسترسی به اطلاعات ممکن نخواهد بود و فایل ها اجرا یا کپی نمی شوند و لازم است که برای بازیابی اطلاعات آل این وان به یک مرکز مجاز مراجعه کنیم.

بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ظرفیت

وقتی در بازیابی اطلاعات آل این وان، هارد دیسک در بایوس یا Device Manager شناسایی شد، اما حجم و ظرفیت درستی را مخابره نکرد، نشان از وجود مشکل ظرفیتی در هارد است.در اغلب موارد هارد حجم صفر یا ۳۲ مگابایت را نشان می دهد. این مشکل چندین دلیل می تواند داشته باشد که تنها یک متخصص می تواند تشخیص دهد که از کدام روش برای بازیابی اطلاعات آل این وان استفاده کند.

بازیابی اطلاعات هارد بعد از ریکاوری ویندوز

 اینکه دستگاه به تعویض یا ریکاوری ویندوز نیاز داشته باشد، امری اجتناب ناپذیر است، اما ممکن است بعد از ریکاوری ویندوز با یکی شدن پارتیشن و حذف اطلاعاتتان روبه رو شوید؛ در این حالت برای بازیابی اطلاعات آل این وان سریعا دستگاه را خاموش کنید و به یک مرکز حرفه ای و مجهز مراجعه کنید.

بازیابی اطلاعات هارد بعد از ریکاوری ویندوز

تعمیرات آل این وان

مرکز تعمیرات آل این وان برای ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت تر برنامه ای ویژه ای را دنبال می کنداین مرکز حرفه ای از تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته استفاده می کند تا مرحله اول تعمیرات یعنی عیب یابی را با بیشترین دقت انجام دهد و با آمادگی کامل وارد پروسه تعمیر شود.

نمایندگی آل این وان

نمایندگی تعمیرات آل این وان برای کاربران این دستگاه های ویژه خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است. صرف نظر از اینکه شما متقاضی آل این وان کدام کمپانی هستید، به راحتی می توانید از مشاوره های تخصصی این مرکز مجاز بهره مند شوید. کادر فروش مرکز با در نظر گرفتن نیاز واقعی، وضعیت بودجه و سلیقه کاربر بهترین گزینه را به کاربر پیشنهاد خواهند داد و خاطره یم خرید خوب و خوش را به ارمغان خواهند آورد.

برای مطالعه اخبار، مقالات و بخش های مرتبط، می توانید با یک جست و جوی ساده در سایت، به بخش دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول بازیابی اطلاعات آل این وان

بازیابی اطلاعات پاک شده بعد از نصب ویندوز امکان پذیر هست؟

بله امکان بازیابی اطلاعات وجود دارد.

هاردم فرمت شده ایا قابل بازیابی هستش؟

بله امکان بازیابی هارد فرمت شده هم وجود دارد.

3.5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری