اشتراک گذاری

تعمیرات آل این وان ایسوس

تعمیرات آل این وان ایسوس با توجه به ساختار ویژه و متفاوت این محصول نیازمند حضور کارشناسانی است که بر کانفینگ خاص آن تسلط داشته باشند و با آگاهی از ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری این دستگاه بتوانند بهترین عملیاتِ تعمیر را بر آن پیاده و مطلوب‌ترین نتیجه ممکن را کسب نمایند.

به همین منظور، جذب نیروی انسانی در مرکز تعمیرات آل این وان پس از برگزاری آزمون‌ها و آنالیزهای متعدد صورت پذیرفته است و کارشناسان این مرکز با پشت سر گذاشتن آزمون های فنی و تخصصی بسیار به همکاری فراخوانده شدند.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس، به دلیل دانش تخصصی و فنی بالا و نیز بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در این دستگاه هستند. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اختلال و عیب در این دستگاه، به مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس

نمایندگی آل این وان ایسوس

نمایندگی آل این وان ایسوس یکی از نمایندگی های مجاز و معتبر است که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این نمایندگی به صورت تخصصی و البته مجزا و مستقل در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات آل این وان ایسوس خدمات و سرویس های بسیار متنوعی را برای کاربران خود تدارک دیده است.

در بخش فروش هر کاربر این فرصت ویژه را دارد که به کمک جلسات مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول انتخابی خود اطلاعات جامع و صحیحی به دست آورد و ضمن استفاده از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی و بهره مندی از تسهیلات تکمیلی، خریدی متمایز داشته باشد. در بخش تعمیرات نیز تمام امکانات لازم برای اجرای یک تعمیر با کیفیت در واحد اختصاصی تعمیر آل این وان ایسوس فراهم است. به این ترتیب بهترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها به کاربران ارائه می شود.

قطعات آل این وان ایسوس

آل این وان ایسوس همانند بسیاری دیگر از آل این وان ها در سایر برند ها ساختاری پیچیده و حساس دارد. از جمله قطعات این دستگاه می توان به هارد، کارت گرافیک، صفحه نمایش، رم، کیبورد، انواع چیپ های شمالی و جنوبی، مدار LAN، مدار RTC و … اشاره کرد.

هر یک از این اجزا و سایر اجزایی که نام نبرده ایم، اگر دچار ایراد و اختلالی شوند به کمک واحد تعمیر آل این وان ایسوس ریشه یابی می شود و از مسیر درست رفع خواهد شد. همچنین آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار است که در حوزه تعویض بسیار کمک حال تعمیرکاران و تکنسین ها است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

1. تعمیر فن آل این وان ایسوس

فن به عنوان جزیی از سیستم خنک کننده‌ی بکاررفته در آل این وان، نقش بسیار مهمی در درست کار کردن قطعات دارد. بدیهی است در صورت خراب شدن فن آل این وان ایسوس، دمای درونی دستگاه افزایش ‌یابد. در این شرایط ممکن است قطعاتی مانند CPU، GPU، رم، هارد و مادربرد آسیب ببینند. در این شرایط بهتر است فن آل این وان در اسرع وقت عیب‌یابی شده و اشکالات مشاهده شده در آن برطرف گردد. 

اگر با سر و صدای زیاد فن یا کار نکردن آن مواجه هستید، در اسرع وقت برای رفع مشکل اقدام کنید. در مرکز تعمیرات تخصصی آل این وان ایسوس، جهت تعمیر فن آل این وان ایسوس و سیستم تهویه دستگاه، ممکن است فن معیوب با یک فن نو و اورجینال تعویض شود.

تعمیر قطعات آل این وان ایسوس

2. تعمیر رم آل این وان ایسوس

رم از قطعات مهم در آل این وان بوده و نقش مهمی در سرعت پردازش اطلاعات دارد. رم که از قطعاتی چون برد، اسلت رم و ic تشکیل شده است روی مادربرد قرار می گیرد. خرابی رم با نشانه های مختلفی در آل این وان همراه است. درصورتی که رم یا اسلات رم مشکل داشته باشد، سیستم بدون این که کاربر متوجه مشکلی شود به کار خود  ادامه می‌دهد اما ممکن است در حین کارکردن با صفحه آبی و یا هنگ کردن سیستم روبرو شود.

اگر خرابی رم ناشی از سوختگی آن باشد در این صورت چاره ای جز تعویض آن وجود ندارد اما درصورتی که مشکل از اسلات، کثیفی پایه های رم و مواردی از این قبیل باشد، امکان تعمیر آن وجود داشته و پس از تعمیر، آل این وان همانند سابق به کار خود ادامه می دهد.

3. تعمیر پاور آل این وان ایسوس

اگر اقدام به روشن کردن سیستم کرده اید اما کامپیوتر روشن نمی شود احتمال خرابی پاور وجود دارد. گرم کردن بیش از حد دستگاه، هنگ کردن و بالا نیامدن سیستم نیز می تواند از دیگر نشانه های خرابی پاور باشد. پاور در آل این وان وظیفه تأمین انرژی قطعات را برعهده دارد. از این رو ممکن است در اثر استفاده زیاد از دستگاه، دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند.

همچنین نوسانات برقی نیز در خرابی زودهنگام پاور بی تأثیر نیست. در هر صورت اگر این قسمت از آل این وان ایسوس دچار مشکل شود باید هرچه سریعتر برای تعمیر آن اقدام کنید. در نمایندگی تعمیرات آل این وان مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از تجهیزات پیشرفته، پاور به دقت عیب یابی شده و پس از تشخیص صحیح ایراد، در پارت مجزایی مورد تعمیر قرار می گیرد.

4. تعمیر و تعویض ال سی دی آل این وان ایسوس

یکی از خدماتی که این مرکز جهت تعمیر آل این وان ایسوس ارائه می دهد، تعمیر و تعویض نمایشگر آل این وان ایسوس است. اگر کارت گرافیک سالم بوده و ایراداتی مانند برفکی شدن، شطرنجی شدن و ظاهر شدن یک خط عمودی یا افقی در تصویر، پرش تصویر، وجود نقاط سیاه در تصویر، قطعا صفحه نمایش آل این وان ایسوس معیوب شده است. در هر یک از این موارد، ال سی دی توسط تکنسین عیب یابی شده و در صورت امکان، تعمیر می شود. اگر صفحه نمایش شکسته باشد یا قطعات داخلی آن بر اثر نفوذ رطوبت آسیب دیده باشند، عملا امکان تعمیر نمایشگر آل این وان ایسوس وجود ندارد و باید تعویض شود.

هزینه تعمیر آل این وان ایسوس

قیمت تعمیر آل این وان ایسوس و سایر برندها با توجه به شدت خرابی این دستگاه و قطعات آن متفاوت است. به همین دلیل بهتر است برای اطلاع از هزینه تعمیر این دستگاه، تا عیب یابی کامل آن توسط تعمیرکاران صبر کنید. بسته به این که کدام بخش ها و به چه اندازه ای آسیب دیده اند و برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، نیاز به انجام چه اقداماتی است، قیمت تعمیر هم متفاوت است. معمولا مشکلات نرم افزاری چندان هزینه بر نیستند و در مقابل، برای رفع ایرادات سخت افزاری نیاز به صرف مبالغ بیشتری است. 

هزینه تعمیر آل این وان ایسوس

واحدهای ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات آل این وان

مرکز تعمیرات آل این وان متکی بر دو ستون استوار است که به واسطه آنها قادر گشته است تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های آل این وان را رفع و برطرف نماید. ستون نخست در اختیار داشتن تیمی از زبده‌ ترین کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری این حوزه است که به دلیل حضور در تخصصی ترین همایش های تعمیر و ترمیم با جدیدترین متدهای این حوزه آشنا هستند و آنها را در حین عملیات تعمیر پیاده می سازند.

ستون دوم بهره‌مندی این مرکز از جامع ترین آرشیو قطعات جانبی و اصلی آل این وان های موجود در بازار است که بهره مندی از این آرشیو سبب گشته تا مهندسان فعال در واحدهای تعمیرات آل این وان بی هیچ دغدغه ای نسبت به ترمیم و تعویض قطعات این دستگاه اقدام نمایند.

تعمیرات ال این وان ایسوس

نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس و اخبار مرتبط با این حوزه

گاه نیازمند تصمیمات گروهی است که با همکاری مهندسان نرم افزاری و سخت افزاری این حوزه اتخاذ گردد. از همین رو کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری مشغول به کار هستند و در صورت نیاز برخی از تصمیمات را به شکلی گروهی اتخاذ می کنند.

برخی دیگر از ویژگی های نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس عبارتند از: روحیه بالای همکاری، تصمیمات تیمی و گروهی، به‌کارگیری به روزترین ابزار جهت تعمیر و ترمیم، استفاده از پیشرفته‌ترین متدها جهت عیب‌یابی صحیح دستگاه، تعهد به کیفیت خدمات،  و …. . در این بخش فضایی فراهم آورده ایم تا با همکاری کارشناسان نمایندگی تعمیرات آل این وان ایسوس شما کاربران گرامی را در جریان جدیدترین اخبار و رویدادهای این حوزه قرار دهیم.

مقالات مرتبط با تعمیرات آل این وان ایسوس

کارشناسان مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس در صدد برآمده اند تا برخی از راهکارهای مورد استفاده در حوزه تعمیر این دستگاه را در قالب مقالاتی در اختیار کاربران سایت قرار دهند. کارشناسان مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس به دلیل حضور در کنفرانس ها و همایش های تخصصی-آموزشی با جدیدترین متدهای این حوزه آشنایی داشته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در این دستگاه ها هستند.

شما کاربران گرامی می توانید با دریافت مقالات موجود در بخش زیر، با برخی از جدیدترین متدهای تعمیری که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس به کار گرفته می شوند آشنا شوید. بد نیست بدانید مهارت و تبحر کارشناسان این مرکز تا بدان جاست که مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از عملکرد آنان، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی و ضمانت نموده است.

تعمیرات آل این وان ایسوس

محصولات آل این وان

آل این وان‌ها از نظر سخت افزاری در واقع کامپیوترهایی شبیه به لپ ‌تاپند با این تفاوت که صفحه نمایش بزرگتری دارند. مدل‌های پایه آل این وان معمولاً با صفحه نمایش ۱۹ اینچ و یا بالاتر عرضه می‌گردند از اینرو اگر شما نیز در جستجوی رایانه‌ای با مانیتور بزرگ هستید، آل این وان گزینه مناسبی به نظر می‌رسد زیرا در مقایسه با لپ‌تاپ‌های عادی مانیتور بزرگ‌تری دارد.

بارزترین ویژگی آل این وان ها آن  است که لوازم جانبی این دستگاه ها نظیر وب‌کم، اسپیکر و… در داخل بدنه‌ شان تعبیه شده‌ است بعلاوه در این دستگاه ماوس و کیبورد ارائه شده به همراه دستگاه از نوع بی‌سیم است.  به دلیل همین ویژگی‌هاست که برای محیط‌های عمومی و اداری نظیر مراکز آموزشی، ادارات، بانک‌ها، رستوران‌ها و… آل این وان‌ها بسیار مناسبتر هستند.

شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از آل این وان های موجود در بازار به بخش « محصولات نمایندگی آل این وان » مراجعه نمایید.

پاسخگویی به پرسش های کاربران درباره تعمیرات آل این وان

مرکز تعمیرات آل این وان ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر آل این وان است. در صورتی که شما نیز صاحب یکی از آل این وان ها هستید و در حال حاضر نیاز به خدمات تعمیر این دستگاه دارید می توانید با مراجعه به این مرکز، از دانش، اطلاعات و خدمات کارشناسان حاضر بهره‌مند گردید.

مرکز تعمیرات آل این وان به یُمن حضور کارشناسان متخصص و کارآمد در مجموعۀ خویش، موفق به کسب رضایت بیش از پیش کاربران و معرفی خود به عنوان یکی از مراکز پیشرو در زمینه ارائه خدمات تعمیرت آل این وان گشته است. شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش را در زمینه تعمیرات آل این وان با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تعمیرات آل این وان ایسوس

تعمیر سخت افزاری آل این وان ایسوس/تعمیرات سخت افزاری آل این وان ایسوس/تعمیر آل این وان ایسوس/تعمیرات آل این وان ایسوس/تعمیرگاه آل این وان ایسوس/خدمات پس از فروش آل این وان ایسوس/نمایندگی تخصصی آل این وان ایسوس/تعمیر تخصصی آل این وان ایسوس/تعمیرات تخصصی آل این وان ایسوس/تعمیرگاه تخصصی آل این وان ایسوس/ارتقاء آل این وان ایسوس/تعمیر DVDWR آل این وان ایسوس/

تعمیر دی وی دی رایتر آل این وان ایسوس/تعمیرات دی وی دی رایتر آل این وان ایسوس/تعویض دی وی دی رایتر آل این وان ایسوس/مرکز خدمات تعمیرات ایسوس/مرکز خدمات ایسوس/دفتر تعمیرات ایسوس/نمایندگی ایسوس در شهرستانها/نمایندگی ایسوس در شهرستان ها/بازیابی اطلاعات هارد آل این وان/ریکاوری اطلاعات هارد آل این وان/Resolve Chip/Rework Chip/Reball Chip/ریسولد چیپ/ریبال چیپ/تعمیر قاب آل این وان ایسوس/

تعویض هارد Sata Slim آل این وان ایسوس/تعویض هارد Sata Fat آل این وان ایسوس/تعویض هارد IDE آل این وان ایسوس/تعویض هارد SSD آل این وان ایسوس/تعویض تخصصی هارد آل این وان ایسوس/تعویض ال ای دی آل این وان ایسوس/تعمیر ال سی دی آل این وان ایسوس/تعمیر صفحه نمایش آل این وان ایسوس/تعمیرات ال سی دی آل این وان ایسوس/تعمیرات صفحه نمایش آل این وان ایسوس/

تعمیرات ال ای دی آل این وان ایسوس/تعمیرات مانیتور آل این وان ایسوس/تعویض تخصصی ال سی دی آل این وان ایسوس/تعویض تخصصی صفحه نمایش آل این وان ایسوس/تعویض تخصصی ال ای دی آل این وان ایسوس/تعمیر کانکتور ال سی دی آل این وان ایسوس

لینک های مفید :

تعمیرات all in one pcتعمیرات آل این وان ایسر / تعمیرات آل این وان ایسوس / تعمیرات آل این وان اپل / تعمیرات آل این وان فوجیتسو / تعمیرات آل این وان اچ پی /نمایندگی کانن / نمایندگی توشیبا /نمایندگی ال جی /نمایندگی ریکو /نمایندگی کپینمایندگی ایکس ویژن /نمایندگی زیراکس / نمایندگی سامسونگ /نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی کونیکا مینولتا / نمایندگی لنوو /نمایندگی شارپ /نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی دل /  نمایندگی اچ پی /نمایندگی ایسر/مرکز سخت افزار ایران

4.2/5 (4 امتیاز)
اشتراک گذاری