اشتراک گذاری

رابطه Aio ها با کاربران حرفه ای

آیا رابطه Aio ها با کاربران حرفه ای مستقیم است یا غیر مستقیم؟ با وجود تقاضای بالا برای استفاده از آل این وان ها، هنوز این ابهام وجود دارد که آیا این دستگاه های مجهز و کم جا برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند کارهای حرفه ای و سنگین انجام دهند، مناسب است یا خیر؟ درک فروش بالای All-In-One ها، ساده است. این محصولات آمده اند تا پردازش کامپیوتری را در ظاهری «خوش جلوه» به کاربر ارائه دهند. با استفاده از این دستگاه ها دیگر نیاز به کیس های دردسر ساز و حجیم و سیم های بهم ریخته نیست؛ اما با این حال سوال بالا و جواب آن همچنان در هاله ای از ابهام وجود دارد.

رابطه Aio ها با کاربران حرفه ای

بررسی دقیق رابطه Aio ها با کاربران حرفه ای

بدیهی است که آل این وان ها بسیار پیچیده تر و حساس تر از سایر پی سی ها تولید می شوند. حقیقت این است که با گذر زمان حتی ساده ترین فعالیت ها نظیر وب گردی هم تخصصی تر خواهند شد. در هر صورت Aio ها  آمده اند تا در درجه اول، زیبایی خودشان را به رخ بکشند و با باریکی بی نظیر خود توجه کاربران را جلب کنند. اما سوال مهم اینجاست که در پس این زیبایی و اختصار، آیا کارایی فوق حرفه ای نیز گنجانده شده است و آیا رابطه Aio ها با کاربران حرفه ای لحاظ شده است یاخیر؟

حقایقی تلخ درباره آل این وان ها

باید بدانید که با همه پیچیدگی ها و نکات مثبت و ایده آلی که آل این وان ها دارند، باز هم از همان ابتدا به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنید،  سخت افزار ضعیف تری خواهید داشت و خیلی زود به عنوان یک کاربر حرفه ای برای ارتقا دستگاه خود احساس نیاز شدید خواهید کرد. این بدان معنی است که رابطه Aio ها با کاربران حرفه ای خیلی هم صادقانه نیست، ولی با این حال سازگاری با این رابطه با خود کاربر است. باید بدانید که AIO ها، سریع تر از نمونه های عادی، پا به سن می گذارند و یک AIO، به طور کلی برای بروز رسانی شدن طراحی نشده است.

چرا رابطه Aio ها با کاربران حرفه ای صادقانه نیست؟

هر چند نهایتا در یک سال اول خرید آل این وان ها از فناوری ها و تکنولوژی ها و ظرفیت های ایده آل علم آی تی بتوانید استفاده کنید، اما با مرور زمان فناوری های جدیدی متولد می شوند که کاربری را از جهات مختلف برای کاربر ساده تر می سازند. استفاده از این فناوری ها نیازمند سخت افزار قوی تر است، وقتی نتوانید سخت افزار دستگاه را ارتقا دهید، مجبور خواهید بود با هر آنچه دارید، بسازید و گله مند هم نباشید. در آل این وان ها هرگز نمی توانید نمایشگر یا بلندگوها را بروز رسانی کنید.

 این درحالی است که این بخش ها بسیار دیرتر از پردازنده قدیمی و به چشم می آیند، اما باز هم روزی می رسد که از رده خارج محسوب شوند؛ حالا سوال اینجاست که کجای یک سیستم All-In-One را می توان تغییر داد تا به دنبال آن بتوان رابطه Aio ها با کاربران حرفه ای را تایید کرد. هر چند هرگز منکر نمی شویم که برخی AIO ها اجازه می دهند تا میزان رم و حافظه داخلی آنها را ارتقا دهید، اما فقط برخی از آنها و با اعمال محدودیت های بسیار شدید. معمولا کاربر نمی تواند بخشی را به All-In-One خود “اضافه” کند،  فقط می تواند آن را عوض کرده و بهترش کند و این مدل از ارتقا برابر است با صرف هزینه های بسیار بالا. نتیجه گیری این موضوع با شماست.

چرا رابطه Aio ها با کاربران حرفه ای صادقانه نیست؟

تعمیرات آل این وان در تهران

مرکز تعمیرات تخصصی آل این وان در تهران یک ساختمان منحصر به فرد است که اختصاصا در زمینه تعمیر آل این وان فعالیت دارد. همه ما به خوبی می دانیم که تمامی Aio ها از ساختار پیچیده و منحصر به فردی استفاده می کنند که نه تنها نحوه استفاده از آنها نیازمند تخصص و سواد جداگانه است، بلکه برای تعمیر All-in-one ها هم باید به طور جداگانه وارد عمل شد. 

در واحد حرفه ای و مجهز تعمیرات آل این وان در تهران که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و حرفه ای که در زمینه تعمیر Aio ها تخصص و تجربه طولانی مدت و مفید دارند، می توانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی را اختصاصا در زمینه تعمیر All-in-one ها ارائه دهند. صرف نظر از برند دستگاه شما و تنها با تکیه بر دانش و تخصص تعمیرکاران و مهندسان این مرکز، خدماتی منحصر به فرد و استثنایی دریافت خواهید کرد. همه سرویس های این مرکز همراه با ضمانت نامه های کتبی و رسمی است و کیفیت چاشنی اول و آخر این خدمات است. تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری