اشتراک گذاری

تعمیرات آل این وان لنوو

جهت تعمیر آل این وان لنوو و سایر برندها در بالاترین سطح تخصصی، می توانید از همکاران ما در نمایندگی آل این وان مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. مجرب ترین مهندسین آی تی در این مرکز حضور دارند تا انواع مدل های کامپیوتر چند کاره را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، عیب یابی کرده و ترمیم نمایند. تعمیرات آل این وان لنوو در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. بنابراین تمامی ایرادات دستگاه شناسایی شده و به شکل حرفه ای، برطرف می گردند. برای آشنایی با جزئیات بیشتری در مورد نحوه تعمیر آل این وان Lenovo ادامه مطلب را دنبال کنید.

تعمیرات آل این وان لنوو

تعمیر تخصصی آل این وان لنوو

تخصصی‌ترین سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری انواع آل این وان با حضور در مرکز تعمیرات آل این وان لنوو قابل دریافت است. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر آل این وان لنوو منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با آل این وان‌های لنوو را شامل می‌گردد. برخی از تخصصی‌ترین خدمات قابل دریافت در این مرکز عبارت است از :

1. تعمیر کارت گرافیک آل این وان لنوو

در آل این وان‌های امروزی، کارت گرافیک معمولاً به دو شکل بکاررفته است که این مسئله می‌بایست در تعمیرات آل این وان مدنظر قرار گیرد. در شکل نخست، تمامی فعالیت‌های مرتبط با پردازش‌های گرافیکی، توسط همان تک هسته گرافیکی پردازنده انجام می‌شود و آل این وان کارتِ گرافیکی مستقل ندارد (هسته گرافیکی این مدل‌ها در درون پردازنده قرار دارد و کارآیی لازم برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین را ندارد).

در شکل دیگر، علاوه بر هسته گرافیکی پردازنده، یک کارت گرافیک مستقل نیز جهت پردازش‌های سنگین‌تر بکاررفته است تا دستگاه کارایی لازم جهت پردازش‌های سنگین گرافیکی را داشته باشد.

2. تعمیر فن ال این وان لنوو

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات آل این وان لنوو پس از عیب‌یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت و در ادامه پس از کسب اجازه از شما، اقدامات مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می سازند. در هر حال، آنچه که شما در پایان دریافت خواهید کرد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است.

برخی از سرویس‌های مرتبط با فن آل این وان لنوو که احتمالاً جهت رفع اشکال پیش آمده در این بخش از دستگاه استفاده خواهند شد عبارتند از: تغییر در تنظیمات پاور آل این وان، نصب آخرین درایور سخت افزاری گرافیکی، به روز رسانی بایوس آل این وان، تعویض کل فن آل این وان و …. .

3. تعمیر صفحه نمایش all in one لنوو

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر صفحه نمایش لنوو نیز با حضور در مرکز تعمیرات ال این وان لنوو قابل دریافت است. برخی از خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه عبارت است از: بررسی و کنترل اجزای آل این وان لنوو شامل:

اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال در مرکز تعمیر صفحه نمایش آل این وان لنوو، کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد، کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…، تعمیر تمامی مشکلات مربوط به صفحه نمایش آل این وان لنوو، تعمیر کارت گرافیک آل این وان لنوو و …. .

4. تعمیر مادربرد آل این وان لنوو

موارد متعددی ممکن است سبب بروز نقص و خرابی در مادربرد آل این وان گردد. اما به طور کلی می‌توان گفت که اختلال در ولتاژ چیپ رگلاتور، سوختگی یا خرابی خازن و مقاومت ها، خرابی آرایه بندی پایه چیپست گرافیک یا پل شمال و جنوبی، خرابی و سوختگی دیود ها و افزایش حرارت چیپ ها از جمله مهم ترین این عوامل به حساب می آیند.

در هر صورت، خرابی این قطعه به هرکدام از این موارد که مربوط باشد، نیاز است تا جهت تعمیر مادربرد ال این وان لنوو اقدام گردد.

تعمیر آل این وان لنوو در محل

شما می توانید ضمن دریافت خدمات تعمیر آل این وان لنوو در محل، راحت تر و سریع تر، مشکلات سیستم خود را برطرف کنید. بدین منظور کافی است درخواست خود را در وب سایت نمایندگی تعمیرات آل این وان ثبت کرده و مشخصات و اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهید. پس از آن، همکاران ما به آدرس شما آمده و AIO را با دقت، عیب یابی می کنند. سپس اقدامات لازم برای تعمیر کامپیوتر چندکاره لنوو، اعم از تعمیر یا تعویض قطعات و یا اصلاحات نرم افزاری را با بهترین کیفیت، انجام می دهند.

تعمیرات آل این وان لنوو و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات آل این وان

مدیریت مرکز تعمیرات آل این وان لنوو کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز را به دلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که کارشناسان این مرکز تا زمان حصول نتیجه رضایت‌بخش در کنار شما خواهند بود. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز کلیه اشکالات ایجاد شده در دستگاه خویش را رفع نموده و کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابید.

مهندسان حاضر در این مجموعه تعمیرات آل این وان لنوو به دلیل برخورداری از دانش فنی مربوطه و حضور در دوره‌های تخصصی تعمیرات قادر به رفع هرگونه اشکال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این محصول می باشند.

ارتقا آل این وان لنوو

ارتقا مدلهای موجود از آل این وان لنوو تنها در بخش‌هایی خاص – رم و هارد – امکان‌پذیر است. علت آنکه سایر قطعات این دستگاه قابل ارتقا نیستند آن است که غالب قطعات موجود در این دستگاه، به مادربرد لحیم شده اند. این موضوع سبب گشته تا قطعات آل این وان توسط خود کاربر قابل تعویض نباشند.

در نتیجه شاید پردازنده‌ای که شما بخواهید آن را در کامپیوتر خود جای دهید، به طور کلی با BGA سیستم شما همخوانی نداشته باشد و متاسفانه راه حلی نیز برای این مشکل وجود ندارد. به طور کلی بخش هایی که در ارتقا آل این وان می توان به آنها امیدوار بود رم و حافظه داخلی است. در صورتی که قصد ارتقا ال این وان خود را دارید، توصیه می‌شود از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات آل این وان لنوو بهره‌مند گردید.

ارتقا آل این وان لنوو

نمایندگی تعمیرات آل این وان و جدیدترین محصولات آل این وان

کارشناسان نمایندگی تعمیرات آل این وان در این بخش برآنند تا شما را با تازه های این محصول آشنا سازند. از همین رو جدیدترین محصولات آل این وان را رصد کرده و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصولات را با شما در میان می گذارند.

تعمیرات آل این وان و اخبار مرکز تخصصی لنوو

تعمیرات آل این وان در این مرکز به دست تیمی از باتجربه ترین مهنسدان سخت افزار و نرم افزار و زیر نظر مهندسان ارشد این مجموعه انجام می گردد. پس از اتمام تعمیر دستگاه در واحد تعمیرات آل این وان مهندسان ارشد این مجموعه دستگاه را تست کرده و پس از انجام بررسی های لازم، دستگاه را در صحت و سلامت کامل به مشتری تحویل خواهد داد. بد نیست بدانید که تمامی این خدمات زیر نظر واحد CRM (واحد ارتباط با مشتریان) انجام می گردد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، منشاء مشکل شناسایی شده و به بررسی و رفع آن اقدام گردد.

نمایندگی تعمیرات آل این وان و مقالات تعمیرگاه تخصصی آل این وان

هدف از راه اندازی نمایندگی تعمیرات آل این وان تأمین خواست ها و ارائه خدمات مورد نیاز کاربران این محصول پرطرفدار بود؛ زیرا کانفینگ خاص آل این وان سبب گشته تا بسیاری از مراکز، امکان تعمیر و ارائه خدمات مرتبط با آن را نداشته باشند و از پذیرش این دستگاه جهت تعمیر خودداری ورزند. کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات آل این وان به دلیل برخورداری از دانش فنی مربوطه و حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری آل این وان ها هستند.

تعمیرات آل این وان در این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای اعلام شده از سوی شرکت سازنده انجام پذیرفته و در این راستا از تجهیزات مجزا و سازگار با هر دستگاه استفاده می گردد. توجه به اصل تعمیراتی «عیب یابی صحیح دستگاه» در این مرکز سبب گشته تا غالب تعمیرات انجام شده منجر به بهبودی دستگاه و بازیابی کیفیت آن گردند.

تعمیر آل این وان لنوو

تعمیرات آل این وان و سوالات متداول تعمیرات آل این وان لنوو

تعمیرات آل این وان اگرچه ادعای بسیاری از مراکز تعمیر و فعالان این حوزه است لیکن شما کاربران گرامی می‌بایست آگاهانه عمل کرده و از تحویل دستگاه خود به مراکزی که تعهدی نسبت به تعمیرات خود ندارند خودداری ورزید. مراکز غیرمجازی که مدعی انجام تعمیرات آل این وان هستند، غالباً تعهدی نسبت به فعالیت‌های کادر فنی خویش و اشتباهات آنان نداشته و در صورت خرابی دستگاه و عدم حصول نتیجه از عملیات تعمیر، پاسخگوی شما نخواهند بود.

بعلاوه، به دلیل عدم استفاده از ابزارآلات و تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیرات در این مراکز، احتمال آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه بسیار بالاست، به گونه‌ای که گاه گزارش‌هایی نیز از خرابی کامل دستگاه به گوش ما رسیده است. شما کاربران گرامی می توانید پیش از مراجعه به مرکز تعمیرات آل این وان با کارشناسان ما تماس گرفته و پرسش ها و ابهامات خویش را با آنها درمیان بگذارید.

تعمیرات آل این وان لنوو

نمایندگی تعمیرات آل این وان

نمایندگی تعمیرات آل این وان متکی بر دو ستون استوار است که به واسطه آنها قادر گشته است تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های آل این وان را رفع و برطرف نماید. ستون نخست در اختیار  داشتن تیمی از زبده‌ ترین کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری این حوزه است که به دلیل حضور در تخصصی ترین همایش های تعمیر و ترمیم با جدیدترین متدهای این حوزه آشنا هستند و آنها را در حین عملیات تعمیر پیاده می سازند.

ستون دوم بهره‌مندی این مرکز از جامع ترین آرشیو قطعات جانبی و اصلی آل این وان های موجود در بازار است که بهره مندی از این آرشیو سبب گشته تا مهندسان فعال در واحدهای تعمیرات آل این وان بی هیچ دغدغه ای نسبت به ترمیم و تعویض قطعات این دستگاه اقدام نمایند.

تاچ آل این وان لنوو

تعمیر کیبورد آل این وان لنوو

تعمیر کیبورد آل این وان لنوو یک فرآیند نسبتاً ساده اما پیچیده است که نیاز به تخصص، مهارت و استفاده از ابزار و تجهیزات خاصی دارد و باید توسط یک تکنسین متخصص انجام شود. از دلایل خرابی کیبورد آل این وان لنوو میتوان به نفوذ مایعات، ضربه خوردن و خرابی قطعات داخل کیبورد اشاره کرد.

4.5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری