تعمیر هارد دیسک

تعمیر هارد دیسک، شامل تعمیر هاردهای اینترنال و اکسترنال می باشد. زمانی از هارد دیسک صحبت می کنیم، در واقع منظور همان حافظه ذخیره سازی اطلاعات در کامپیوتر و لپ تاپ می باشد. هارد دیسک بزرگترین حافظه جانبی موجود در سیستم های کامپیوتری است. بر روی هاردهای داخلی تقریبا همه داده‌ها از جمله سیستم عامل فایل‌ها، برنامه‌ها و … ذخیره می شوند. امروزه علاوه بر هاردهای اینترنال، استفاده از هاردهای اکسترنال نیز رایج شده و کاربران می توانند در کنار حافظه داخلی از یک هارد خارجی نیز استفاده کنند.

هارد دیسک از چند قسمت تشکیل شده است: قسمت Actuator، قسمتHead Arm ، قسمت Read/Write Head و موتور چرخان دیسک‌ها. همه این اجزا سبب می شود تا اطلاعات بر روی هارد ذخیره شده و یا خوانده شوند. اما همیشه هارد دیسکف سالم باقی نمی ماند بلکه تحت شرایط مختلفی ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. هارد دیسک ها از جمله قطعاتی هستند که امکان تعمیر آنها وجود دارد. بنابراین اگر هارد دستگاه شما نیز دچار مشکل شده است مطالعه این مطلب شما را با نحوه تعمیر آن اشنا خواهد کرد.

تعمیر هارد دیسک

خدمات تخصصی تعمیرات هارد دیسک

تعمیرات هارد دیسک در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. تعمیرات نرم افزاری زمانی صورت می گیرد که بخش های سخت افزاری این قطعه مشکلی نداشته باشند. برای مثال برخی مشکلات مانند کند شدن سرعت هارد، بدسکتور شدن نرم افزاری هارد، بروز پیغام های فرمت و غیره توسط نرم افزارهای تعمیر هارد امکان پذیر است. اما در صورتی که قسمت های سخت افزاری و مکانیکی هارد آسیب دیده باشند در این صورت برای تعمیر هارد دیسک از اقدامات سخت افزاری بهره گرفته می شود. در اینجا هارد مورد جراحی قرار گرفته و توسط دستگاه های پیشرفته تعمیر می گردد.

تعمیر هارد دیسک اکسترنال

هارد اکسترنال نیز ممکن است با خرابی های متعددی مانند خرابی فریم‌ویر Firmware، خرابی برد، خرابی الکترونیکی، خرابی مدیا و مشکلات سطح دیسک و یا شکستگی و خط و خش مواجه شود. هاردهای اکسترنال نیز همچون هاردهای داخلی، امکان تعمیر و ترمیم داشته و با استفاده از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری تعمیر می شوند. یکی از مهمترین دستگاه های مورد استفاده در تعمیر هارد دیسک، دستگاه PC3000 می باشد. این دستگاه علاوه بر تعمیر، امکان بازیابی اطلاعات هارد را نیز فراهم می کند.

خدمات تعمیر هارد دیسک

خدماتی که در خصوص تعمیر هارد دیسک ارائه می شود، در راستای رفع مشکلات مختلف آن می باشند. همانطور که گفتیم این خدمات در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می گیرد. بنابراین ابتدا با استفاده از نرم افزاری پیشرفته، تلاش می شود تا مشکل هارد برطرف گردد در غیر این صورت برای تعمیر هارد دیسک از تجهیزات سخت افزاری بهره گرفته می شود. مهمترین خدمات تعمیر هارد را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • تعمیرات الکترونیک هارد دیسک
  • بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد دیسک آسیب دیده بر اثر خرابی فیزیکی
  • تعمیرات هد هارد دیسک
  • تعمیر هارد با خرابی پلاتر
  • تعمیر چیپ پیش تقویت کننده
  • رفع بدسکتوری هارد
  • تعمیر موتور گرداننده هارد

نمایندگی تعمیرات آل این وان

تعمیر هارد، تعمیر مادربرد، رفع مشکلات نرم افزاری، تعمیر پنل آل این وان، تعویض رم، عیب یابی پردازنده و رفع مشکلات مدار تغذیه آل این وان تنها بخش کوچکی از خدمات ارائه شده در این مرکز هستند. کاربران دستگاه های آل این وان می توانند در صورت مواجه با هرگونه مشکل در دستگاه خود به این نمایندگی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. شایان ذکر است که تعمیر آل این وان در این مرکز منحصر به برند خاصی نبوده و تمامی برندهای موجود را شامل می شود که از جمله می توان به آل این وان های اپل، اچ پی، ایسر، ایسوس، لنوو، دل و ام اس ای اشاره کرد.

مرکز فوق تخصصی تعمیرات هارد اکسترنال و تعمیرات هارد دیسک و همچنین بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال و هارد دیسک با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات را بصورت تخصصی، برای همه مدلها و برندهای هارد اکسترنال و هارد دیسک ارائه می دهد. خرابی های فیزیکی یا مکانیکی، اکترونیکی و منطقی، سه گروه عمده از مشکلاتی ست که برای انواع هارد دیسک ۳٫۵″ ، ۲٫۵″ و ۱٫۸″ رخ می دهد. ما اطلاعات از دست رفته ی شما را از انواع هارد اکسترنال با اتصالات USB , USB3.0 , IEEE1394 , Sata-Express  و هارد دیسک با تکنولوژی های S-ATA , IDE , ZIF , LIF , SCSI , SAS  بازیابی می کنیم.

نمایندگی رسمی تعمیرات هارد دیسک و هارد اکسترنال

مرکز فوق تخصصی تعمیرات هارد اکسترنال و تعمیرات هارد دیسک ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات هارد اکسترنال و هارد دیسک و همچنین بازیابی اطلاعات، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی زیر اعلام میدارد.

  • تعمیرات هارد دیسک
  • تعمیرات هارد اکسترنال
  • بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال
  • بازیابی اطلاعات هارد دیسک
  • خرابی های فیزیکی یا مکانیکی هارد اکسترنال
  • خرابی های فیزیکی یا مکانیکی هارد دیسک
  • خرابی های الکترونیکی و منطقی هارد اکسترنال
  • خرابی های الکترونیکی و منطقی هارد دیسک
  • اختلالات منطقی هارد دیسک یا Logical defects : که بر اثر حذف کردن فایل ، فرمت شدن هارد دیسک و یا خارج از دسترس شدن فایل ها files not accessible پس از آسیب ناگهانی سیستم System Crash که بصورت اتفاقی و ناخواسته انجام می گیرد.
  • اختلالات الکترونیکی هارد دیسک یا electronical defects که زمانی اتفاق می افتد که درایو هارد دیسک در بایوس سیستم قابل مشاهده و شناسایی نبوده و هارد دیسک هیچگونه چرخشی ندارد.
  • آسیب های فیزیکی هارد دیسک یا Physical Recovery که زمانی رخ می دهد که هارد دیسک شروع بکار نمی کند و یا صدای کلیک و بازر از آن به گوش می رسد.
  • خرابی هارد دیسک با آسیب های منطقی یا Logical Failure زمانی رخ می دهد که راه انداز سیستم فایل هارد دیسک دچار آسیب می شود و یا پاک می شود. این نوع بازیابی اطلاعات در مواردی که فرمت کردن اتفاقی رخ دهد نیز مورد نیاز می باشد.
  • خرابی سیستم فایل هارد دیسک File System Corruption

خدمات مرکز تعمیرات هارد دیسک

  • تعمیرات هارد اکسترنال WD که شناسایی نمی شود و اطلاعات را نمایش نمیدهد
  • تعمیرات هارد اکسترنال Seagate , Adata ,bufallo, با هر ظرفیتی و مشکلی
  • تعمیرات هارد اکسترنال WD , Seagate که کندی شدید دارد
  • تعمیرات هارد اکسترنال MY Book که کندی شدید دارند یا ریکاوری اطلاعات آن
  • تعمیرات هارد اکسترنال بدسکتوری ، خرابی در برد

ریکاوری اطلاعات

1. انواع هارد دیسک های اینترنال و اکسترنال ( معیوب و سوخته) همه مدل ها و برندها Seagate, Samsung , Maxtor , Western Digital , Toshiba , Fujitso , quantum, Hitachi , IBM

2. ریکاوری اطلاعات و تعمیر حافظه های SSD با هر مدل ، برند و ظرفیتی Samsung – toshiba – OCZ- Seagate , …

3. ریکاوری اطلاعات و تعمیرات هارد دیسک های SAS و RAID سرور با هر مشکل و برند و ظرفیتی ، ما با داشتن دستگاه PC3000 -SAS می توانیم هارد دیسک های سرور شما را براحتی ریکاوری اطلاعات و یا تعمیر کنیم.

4. ریکاوری اطلاعات از انواع فرمت های سیستم،  FAT12 , FAT 16 , FAT32 , NTFS , Linux , MAC

5. ریکاوری اطلاعات از انواع مموری ها و کارت های حافظه MS / MS PRO / MS Duo / MS PRI Duo / Micro MS (M2) / SD / MMC / RS-MMC / Mini SD / T-Flash / SDHC

6.  انواع دیتا ، ایمیل ها ، انواع دیتابیس ها ، فایل های پاک شده ، انواع فایل های متنی ، انواع پارتیشن های فرمت شده ، اسناد تصویری و …

موارد بازیابی اطلاعات هارد

۱- شناخته نشدن قطعه با هر مدل و برند و ظرفیتی

۲- ریکاوری اطلاعات هارد دیسکی که شناسایی نمی شود با هر مدل ، سریال و ظرفیتی

۳- ریکاوری اطلاعات هارد در عدم نمایش درست ظرفیت

۴- ریکاوری اطلاعات هارد در ایجاد صدای زیاد در هنگام روشن شدن هارد دیسک

۵- ریکاوری اطلاعات هارد درشناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل

۶- ریکاوری اطلاعات هارد format شدن پارتیشن

۷- ریکاوری اطلاعات هارد fdisk شدن هارد دیسک و پارتیشن بندی مجدد

۸- ریکاوری اطلاعات هارد در پاک شدن پارتیشن

۹- ریکاوری اطلاعات هارد در پاک شدن پوشه یا فایل

۱۰- ریکاوری اطلاعات هارد در تخریب توسط ویروس

۱۱- ریکاوری اطلاعات هارد در نوسانات برق و مشکلات سخت افزاری

۱۲- ریکاوری اطلاعات هارد در وجود بدسکتور در هارد دیسک

۱۳- ریکاوری اطلاعات هارد در خرابی هاردهای RAID

۱۴- ریکاوری اطلاعات هارد در ضربه خوردن هارد دیسک و جراحی هارد دیسک