اشتراک گذاری

کامپیوتر آل این وان XPS 27 دل

امروزه طراحی و ساخت یک یارانه رومیزی متمایز و منحصر به فرد می تواند بسیار دشوار و پیچیده باشد، اما به هیچ عنوان غیر ممکن نیست.

چرا که، کمپانی بزرگ دل با رویکردی کاملأ حرفه ای با این چالش روبرو شده و در نهایت، کامپیوتر آل این وان XPS 27 دل را به کاربران ارائه داده است. نکته قابل توجه آنجاست که، این کامپیوتر از قابلیت شگفت انگیزسیستم صوتی بسیار پیشرفته ای بهره مند بوده و به خوبی توانسته است، مطابق با سلیقه آن دسته از کاربرانی باشد که  به گوش دادن موسیقی و تماشای فیلم های مهیج علاقه مند هستند.

کامپیوتر آل این وان XPS 27 دل

معرفی کامپیوتر آل این وان XPS 27 دل با اسپیکرهای قدرتمند

کامپیوتر آل این وان XPS 27 دل، دارای شش اسپیکراعجاب انگیز در قسمت پایین دستگاه و چهار اسپیکردیگر برای ارائه صدای میانی و باس می باشد. همینطور این دستگاه دارای اسپیکرتوییتر در گوشه ها نیز می باشد که در مجموع صدایی همه جانبه و رسا را فراهم می آورد.

از آنجایی که شرکت های دیگر در تولید وساخت رایانه های رومیزی خیلی به اسپیکرها توجهی ندارند، کمپانی محبوب دل از این حیث خیال کاربران را راحت کرده و فرصتی تازه را در اختیار آنها گذاشته است. اکنون با داشتن یکی از این دستگاه ها، دیگر نیازی به خرید بلندگوهای جداگانه یا هدفون نخواهید بود.

سیستم صوتی متمایز نسبت به کامپیوترهای دیگر

کمپانی پرآوازه دل، برای ارائه سیستم صوتی کامپیوتر آل این وان  XPS 27 دل خود با موزیک پرودیوسر Jack Joseph Puig همکاری داشته و از این رو ادعا دارد، بهترین صدا را با دستگاه خود همراه و همگام ساخته است. البته شایان ذکر است، سیستم سخت افزاری گنجانده شده در این محصول، گویای این حقیقت انکار ناپذیر است.

اما این کمپانی بنام ادعای دیگری نیز داشته و اعلام کرده است، کامپیوتر آل این وان  XPS 27 دل، نه تنها دارای قدرت صوتی دو برابر بیشتر، به نسبت آی مک ۲۷ اینچی بوده بلکه، قدرت باس آن نیز۱۰ برابر بهتر از HP’s Envyاینچی می باشد.

اتصالات

کامپیوتر آل این وان  XPS 27 دل، دارای دو پورت USB-C و Thunderbolt 3 بوده و همچنین از ۵ درگاه USB 3.0 و خروجی HDMI نیز بهره مند می باشد. در این میان می توان به جک هدفون و کارتخوان SD  این دستگاه نیز اشاره کرد. از سویی دیگر، کامپیوتر آل این وان  XPS 27 دل دارای اتصال گیگابیت اترنت (Gigabit Ethernet ) و یک خروجی صوتی نیز می باشد. بنابراین، از آنجایی که این دستگاه از پورت های متنوع  و اتصالات قابل قبولی بهره برده است، به هیچ عنوان دارنده خود را مآیوس و دلسرد نساخته و حتی می تواند به میزان قابل توجهی احساس رضایت آنان را بالا ببرد.

صفحه نمایش

کامپیوتر آل این وان XPS 27 دل، علاوه بر ۱۰ اسپیکر قدرتمند از صفحه نمایشی با کیفیت ۴k نیز بهره مند می باشد. این محصول در دو مدل صفحه نمایش لمسی ۳۰۰ نیت روشنایی و یک مدل غیر لمسی با روشنایی بیشتر۳۵۰ نیتی ارائه می شود.

تراشه گرافیکی

وجود تراشه گرافیکی AMD R9 M470X، گنجانده شده در کامپیوتر آل این وان  XPS 27 دل را نیز می توان به عنوان یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه نامید. البته کمپانی دل، وعده داده که درتولیدات بعدی از کارت های گرافیکی پیشرفته تری استفاده خواهد کرد.

وزن

به دلیل پیچیدگی در ساختار، مدل لمسی کامپیوتر آل این وان  XPS 27 دل، ۲۷ کیلوگرم بوده ولی مدل غیر لمسی آن سبک تر و وزنی معادل ۱۳ کیلوگرم دارد.

انتخابی آگاهانه

قابلیت های ذکر شده در کامپیوتر آل این وان  XPS 27 دل، به گونه ای عالی انتخاب شده که هر کدام بر دیگری برتریت دارد.  بنابراین فارغ از تمام نمونه های آل این وان ارائه شده در بازارهای کامپیوتری می توان بدون اغراق ادعا داشت که این محصول جایگاه بسیار ویژه ای داشته و می تواند بدون توقف، تقاضای کاربران را پاسخ دهد. از این حیث می توان گفت این دستگاه، گزینه ای سنجیده و هوشمندانه برای مصرف کنندگان می باشد.

پردازنده ها

کامپیوتر آل این وان  XPS 27 دل، از پردازنده نسل ششم اینتل قدرت گرفته است و به کاربر اجازه داده شده تا از میان Core i5-6400 و Core i7-6700، بنا بر نیاز خود یک کدام را انتخاب کند. گفتنی است، انجام کار پردازش در این کامپیوتر با کمک Turbo Boost اینتل در فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتزی انجام می شود. البته در نمونه های دیگر فرکاسن ۴ گیگاهرتزی نیز دیده شده است.

سایر مشخصات سخت افزاری

همچنین کامپیوتر آل این وان  XPS 27 دل، دارای رم DDR4، ۳۲ گیگابایتی و حافظه جامد ۱ ترابایتی تا ۲ ترابایتی می باشد.

نمایندگی تعمیرات آل این وان

نمایندگی آل این وان در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران این دستگاه، تیمی از بهترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر را در اختیار آنان قرار داده است. همانگونه که می دانید تعمیرات آل این وان با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند. عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید. جهت مطالعه ی خدمات تعمیرات آل این وان بخش ذیل را پیگیری نمایید.

3.5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید