اشتراک گذاری

آل این وانAspire S24 ایسر

در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین، آل این وان Aspire S24 ایسر معرفی شد. این دستگاه به فناوری شارژ بی سیم مجهز است. آل این وان Aspire S24 ایسر فوق باریک است. صفحه نمایش این دستگاه با حاشیه های کم طراحی شده است و از سخت افزاری مناسب نیز بهره گرفته است.

آل این وانAspire S24 ایسر

مشخصات ظاهری آل این وان Aspire S24 ایسر

نمایشگر آل این وان Aspire S24 ایسر ۲۳.۸ اینچی است و جزء باریک ترین مدل آل این وان ها به شمار می رود. آل این وانAspire S24   ایسر با ظاهری مینیمال، زیبا و باریک با ضخامت تنها ۵.۹۷ میلی‌متر طراحی شده است و کاملا شبیه به یک مانیتور ساده‌ی کامپیوتری است. شما می‌توانید یک کامپیوتر را درون پایه زیرین آن به شکل نهفته‌ای در اختیار داشته باشید. در نمایشگر این دستگاه از فناوری IPS استفاده شده است که رزولوشن فول اچ‌دی ارائه می‌دهد.

حاشیه‌ آل این وان Aspire S24 ایسر تنها ۲.۷ میلی‌متر است و طبق ادعای شرکت سازنده، بیش از ۹۰ درصد فضای جلوی این کامپیوتر را نمایشگر آن تشکیل داده است. بدنه‌ آل این وان Aspire S24  ایسر به رنگ مشکی است، اما حاشیه‌ی زیر نمایشگر که لوگوی برند ایسر هم روی آن وجود دارد، به رنگ طلایی مزین شده است. شاید رنگ سیاه و طلایی مات آن باب سلیقه هرکسی نباشد، اما دشوار است بخواهیم ظرافت طراحی آن را نادیده بگیریم.

با کمک مقاله آموزش انتقال عکس از آیفون به مک به آسونی عکساتو جا به جا کن!

مشخصات فنی آل این وان Aspire S24 ایسر

آل این وان Aspire S24 ایسر از نسل هشتم پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل استفاده می‌کند. ایسر برای این دستگاه، پردازنده‌ ای با ولتاژ پایین (U) انتخاب کرده است. این پردازنده‌، چهار هسته دارد؛ ولی می‌تواند به لطف فناوری Hyper Threading، چهار هسته‌ مجازی دیگر ایجاد کند و به‌صورت موازی، هشت پردازش انجام دهد. از لحاظ حافظه‌ داخلی، آل این وان Aspire S24 ایسر می‌تواند حداکثر ۲ ترابایت HHD و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD داشته باشند. صرف نظر از قطعات داخلی آل این وان Aspire S24 ایسر از تعدادی درگاه USB، کارت‌خوان با پشتیبانی از کارت‌ حافظه‌ SD، درگاه USB نوع C و خروجی تصویری HDMI استفاده می‌کنند.

مهمترین ویژگی آل این وان Aspire S24 ایسر

جذاب‌ترین ویژگی آل این وان Aspire S24 ایسر ، پشتیبانی آن‌ از فناوری شارژ بی‌سیم است؛ بدین صورت که اگر گوشی موبایلی داشته باشید که از فناوری شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی کند، کافی است آن را روی پایه‌ی زیر نمایشگر قرار دهید تا شارژ شود.

نمایندگی تعمیرات آل این وان

نمایندگی تعمیرات آل این وان ، خدمات تعمیر و ترمیم تمامی مدل های آل این وان را به کاربران گرامی در سراسر کشور ارائه می نماید. با توجه به این که آل این وان ها محصولاتی منحصر به فرد با ویژگی های منحصر به فرد هستند ، نمایندگی آل این وان متخصصین تعمیرات آل این وان را از سراسر کشور جذب نموده و از برترین نیروها جهت تعمیرات آل این وان کمک می گیرد .

آن چه در کنار مهارت نیروهای این مجموعه اهمیت ویژه ای دارد بهره مندی از ابزار و تجهیزآلات مدرن می باشد. همچنین جهت بالا رفتن سطح کیفی ، خدمات این مرکز در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می گردد. در صورتی که مایل هستید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات آل این وان مطالعه نمایید.

Rate this post
اشتراک گذاری