اشتراک گذاری

بهترین کامپیوترهای آل این وان

کامپیوترهای آل این وان یا همه کاره بسیار مناسب افرادی می باشند که به دنبال دستگاه هایی بدون نیاز به یک نمایشگر جدا  یا کیس جا گیر هستند. در حقیقت روزهایی که کاربران مجبور بودند تا کابل های متعددی را به کیس بزرگی متصل کنند، به پایان رسیده است.

اکنون شما می توانید یک کامپیوتر آل این وان تهیه کرده، روی میز گذاشته و پس از وصل کردن برق آن، به راحتی و بدون هیچ درد سری از آن استفاده کنید. در این مطلب سعی کرده ایم تا بهترین کامپیوترهای آل این وان را در چند رنج قیمت، کوچکی، بزرگی و مطابق با انجام وظایف متنوع سبک و پیچیده به شما معرفی کنیم. از این حیث، شما پس از مطالعه می توانید نمونه مورد نیاز خود را از میان آنها انتخاب نمایید.

بهترین کامپیوترهای آل این وان

بهترین کامپیوترهای آل این وان ۲۰۱۸ برای خرید

1. کامپیوتر همه کاره Dell Inspiron 3464 i3464-3038BLK

این محصول دارای طراحی ساده و در عین حال براق بوده و نمونه ای بسیار مقرون به صرفه از میان سایر رقبای هم رده خود محسوب می شود. همچنین، این کامپیوتر دارای اسپیکرهایی در قسمت جلو می باشد که صدایی فراگیر و همه جانبه را ایجاد کرده و از این رو، تماشای فیلم ها را برای تان به مراتب لذت بخش تر خواهد ساخت.

از قابلیت های کلیدی این محصول می توان به نمایشگر ۲۳٫۸ اینچی با کیفیت فول اچ دی، زاویه دید گسترده، پردازشگر Intel Core i3، رم ۸GB آن اشاره کرد، که البته این شاخصه ها عملکرد روزانه شما را قدرتمندانه پشتیبانی خواهد کرد. به هر حال، این کامپیوتر، مناسب کسانی که کارهای فتوشاپ انجام می دهند، نبوده اما به خوبی می تواند وظایف روزانه شما را به مانند انجام تکالیف دانشگاهی یا جستجو در وب انجام دهد.

کامپیوتر همه کاره Dell Inspiron 3464 i3464-3038BLK

2. کامپیوتر همه کاره Asus Zen Z24

ایسوس از جمله برندهای تجاری است که اغلب لپ تاپ های ارزان قیمت تری را روانه بازار کرده است. اما پس از بررسی های انجام شده، می توان به جرأت گفت که کامپیوتر همه کاره Asus Zen Z24 از بهترین کامپیوترهای آل این وان برای خرید به شمار می رود. چرا که این محصول از پیکربندی خارق العاده ای بهره مند بوده و حتی می تواند در مقابل برنده های مطرحی به مانند دل و اپل، حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

این دستگاه مجهز به صفحه نمایش لمسی ۲۴ اینچی، پردازنده Core i7 با سرعت ۲٫۴ گیگاهرتزی، حافظه Ultra Performance RAM با ظرفیت ۳۲GB، کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce با رم ۵GB بوده که تمام این ویژگی ها منجر به ارائه کامپیوتری با سرعتی رعد آسا و قابل توجه شده است. از سویی دیگر، شاخصه هایی همچون هارد دیسک استاندارد ۲TB و حافظه ذخیره سازی ۵۱۲GB نه تنها توانسته سرعت و ظرفیت این محصول را بالا ببرد بلکه قادر است سازگاری این محصول را نیز ارتقاء دهد.

کامپیوتر همه کاره Asus Zen Z24

3. کامپیوتر همه کاره iMac Core i5

این محصول نیز در صف بهترین کامپیوترهای آل این وان برای خرید و همچنین در لیست برترین دستگاه های میان رده در بازار شناخته می شود. با یک نگاه اجمالی به این دستگاه ظریف و زیبا، خیلی زود در می یابید که این محصول میراث استیو جابز می باشد. این کامپیوتر دارای صفحه نمایش ۲۱٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ X ۱۰۸۰ و کیفیت فول اچی دی بوده که البته نمایشگر آن از نوع retina است که براساس تمام این ویژگی ها تصاویری باشکوه و درخشنده را در اختیار کاربران قرار می دهد.

همچنین این نمایشگر از فن آوری IPS بهره مند بوده که بواسطه آن زاویه دید کاملی را ایجاد کرده و وضوح رنگ ها را از هر طرف برای تان به نمایش می گذارد. پردازنده چهار هسته ای ۲٫۷ گیگاهرتزی، رم ۸GB ، هارد دیسک ۱TB را نیز میتوانید به دیگر قابلیت های ارزشمند این کامپیوتر اضافه کنید.

کامپیوتر همه کاره iMac Core i5

4. کامپیوتر همه کاره Lenovo Ideacentre 70

این دستگاه نه تنها در رده بهترین کامپیوترهای آل این وان برای خرید، بلکه از نمونه های عالی قابل پیشنهاد برای گیمرهای حرفه ای می باشد. این کامپیوتر نیز دارای پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5 با فرکانس ۲٫۷ گیگاهرتزی، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950A GDDR5، رم ۸ GB، هارد دیسک ۱TB و در نهایت حافظه SSD باظرفیت ۸ GB می است.

از دیگر ویژگی های این کامپیوتر می توان به نمایشگر ۲۳٫۸ اینچی با رزولوشن ۲۹۴۰ x ۳۱۶۰ و همچنین نور پس زمینه LDC اشاره کرد، که این قابلیت قادر است شما را در تصاویر و فیلم های دلخواه تان غوطه ور سازد.

نمایندگی تعمیرات آل این وان

نمایندگی آل این وان با توجه به این که تعمیرات این محصول نیاز مند دانش و مهارت ویژه است ، واحدهای مجزا جهت تعمیرات آل این وان در نظر گرفته شده است. همچنینن تجهیزات تعمیر آل این وان در این کارگاه ها فراهم گشته است. لذا می توانیم نوید تعمیراتی صحیح و بدون بازگشت را به شما عزیزان بدهیم. عیب‌یابی و تشخیص صحیح ، سرعت و دقت در روند تعمیرات و اخد هزینه ی مناسب برخی از ویژگی هایی می باشد که موجب تمایز این مجموعه نسبت به سایر واحدهای تعمیراتی مشابه گشته است. در صورتی که مایل هستید خدمات ما را در واحدهای تعمیر آل این وان مطالعه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری