تعمیرات آی مک اپل

تعمیرات آی مک اپل با توجه به پارامترهای خاص این محصول نظیر ظرافت، پیچیدگی، ساختار ویژۀ فیزیکی و نرم‌افزاری و… ، بی‌شک امری است که نیاز به دانش، تجهیزات و ابزار تخصصی این کار دارد. پیش از اقدام به تعمیر، آنچه در نگاه نخست به چشم می‌آید ظرافت اجزاء و بخش‌های مختلف این دستگاه است.

ظرافت و تکنولوژی موجود در آی مک را می‌توان هشداری دانست مبنی بر آنکه انجام تعمیرات آی مک اپل، بدون توجه به پارامترهای مذکور –یعنی دانش، تجهیزات و ابزار تخصصی-، سبب خرابی کامل دستگاه و تبدیل گشتن آن به یک قطعه بی‌استفاده می‌گردد. کارشناسان امر توصیه می‌کنند در صورت نداشتن دانشِ فنی و تخصصی این کار، از هر گونه دستکاری و تعمیرِ خودسرانۀ این دستگاه خودداری شود و تمامی عملیات تعمیر آن را به یک مرکز تخصصی واگذار گردد.

تعمیرات آی مک اپل

ویژگی مرکز تعمیرات آل این وان اپل

کارشناسانی که در این مرکز در زمینه تعمیرات آی مک اپل با ما همکاری دارند گروهی از زبده‌ترین مهندسان حوزه فناوری و کامپیوتر هستند که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی بین‌المللی، و بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر، قادر به رفع و حل غالب اختلالات و عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجاد شده در آی‌مک اپل می‌باشند.

کارشناسان مرکز نمایندگی تعمیر آل این وان با معرفی و ورود هر مدل از آی‌مک‌های اپل، ملزم به حضور در دوره‌های تخصصیِ تحلیل و بررسی آی‌مک می‌باشند تا ضمن آشنایی با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این دستگاه، با نوین‌ترین متدهای تعمیر و ترمیم آن نیز آشنا شوند.

تعمیر تخصصی آی مک
استفاده از قطعات اورجینال
سرویس در محل آی مک
نمایندگی تعمیر آی مک

ثبت آنلاین تعمیرات تخصصی آی مک

برای بهره مندی از خدمات تعمیر آی مک می توانید درخواست خودرا به صورت آنلاین ثبت کنید یا از طریق شماره های موجود در صفحه ی تماس با ما اقدام نمایید. بعد از ثبت درخواست کارشناسان با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد. همچنین می توانید برای تعمیر آی مک به صورت حضوری به یکی از شعب ما مراجعه نمایید، قبل از مراجعه برای اطمینان تماس گرفته و مشکل خود را گزارش دهید.

تعمیر آی مک در محل

تعمیر آی مک در محل

تعمیر آی مک در محل یکی از خدمات حرفه‌ای است که برای کاربران آی مک ارائه می‌شود. با استفاده از این خدمت، می‌توانید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آی مک خود را در محل خودتان برطرف کنید، بدون اینکه نیاز به حمل دستگاه به مرکز تعمیرات داشته باشید. این خدمت برای کاربرانی که در موقعیت‌هایی هستند که نمی‌توانند دستگاه خود را برای تعمیر به نمایندگی تعمیر آی مک بیاورند، بسیار مفید است. برای استفاده از این خدمت، می‌توانید از طریق شماره های موجود در صفحه ی تماس با ما درخواست ثبت کنید.

تعمیر imac در تهران

تعمیر آی مک در تهران یکی از خدماتی است که برای کاربران آی مک در این شهر ارائه می‌شود. در تهران، می‌توانید به مراکز تعمیرات آی مک مراجعه کنید و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه خود را برطرف کنید. همچنین، تعمیر آی مک در محل نیز در تهران ارائه می‌ شود، که با استفاده از آن می‌توانید مشکلات دستگاه خود را در محل خودتان برطرف کنید. برای استفاده از خدمات تعمیر آی مک در تهران، می‌توانید با مراجعه به سایت‌های مربوطه یا با تماس با شرکت‌های معتبر در این زمینه، اطلاعات بیشتری درباره قیمت و شرایط خدمات دریافت کنید.

تعمیرات آی مک اپل در کرج

تعمیرات آی مک اپل در کرج یکی از خدماتی است که برای کاربران آی مک در این شهر ارائه می‌شود. در کرج، می‌توانید به مرکز تعمیرات آی مک مراجعه کنید و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه خود را برطرف کنید. همچنین، امکان بهره مندی از خدمات تعمیر آی مک به صورت تعمیر در محل و پذیرش در محل نیز هست، که با استفاده از آن می‌توانید مشکلات دستگاه را در محل خودتان برطرف کنید. برای استفاده از خدمات تعمیر آی مک اپل در کرج، می‌توانید با مراجعه به صفحه ی تماس با ما اطلاعات لازم را در مورد آدرس و شماره های تماس تعمیر آی مک در کرج به دست آورید.

ویژگی‌ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آی مک

پیش از آشنایی با خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات آی مک اپل، نگاهی گذارا به برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این محصول خواهیم داشت. آی‌مک اپل یکی از انواع رایانه‌های رومیزی است که به طراحی‌های منحصربه‌فرد در سبک خویش مشهور است. پوشش این دستگاه آلومینیومی است و ضخامت آن در نازک‌ترین قسمت، به ۵ میلی‌متر می‌رسد. نسل جدید این رایانه‌ها در اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی گردید. آی‌مک‌های جدید، دارای دو مدل با صفحاتِ نمایشِ بسیار شفاف و باکیفیتِ سایزهای ۲۱٫۵ و ۲۷ اینچ می‌باشند.

هر دوی آن‌ها از نسل سوم پردازنده‌های Core کمپانی اینتل و پردازشگرهای گرافیکی Intel و NVIDIA GeForce بهره می‌برند. این دو مدل از آی‌مک اپل کانفیگ خاص خود را دارند لیکن می‌توان برای هر کدام از آن‌ها کانفیگ قوی‌تر نیز سفارش داد. آی‌مک‌های اپل در نسخه کنونی پنجاه درصد کاهش مصرف انرژی داشته که بسیار جالب توجه است. کاربر در آی‌مک‌های جدید نگرانی بابت کمبود پورت نخواهد داشت زیرا به تعداد کافی درگاه در پشت آن تعبیه گشته است. آخرین نسخه آی‌مک‌های اپل تغییر فاحشی را در زمینه کیفیت صفحه نمایش تجربه می‌کنند. مدل ۲۷ اینچی، نمایشگر رتینا ۵K  دارد که رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ ارائه می دهد (۶۷ درصد تعداد پیکسل بیشتر نسبت به ۴k) با این وجود حاشیه‌ها هنوز باریک (۵ میلی‌متر) هستند.

خدمات تعمیر آی مک اپل

تعمیر کارت گرافیک آی مک

خرابی کارت گرافیک آی مک نشانه‌هایی دارد که با دقت به آنها می‌توان پی به وجود ایراد در این بخش برد. از آنجا که این بخش به واحد پردازشگر تصویر معروف است، بنابراین اولین نشانه ممکن است با اختلال در تصویر بروز کند. خط های راه راه عمودی از بالا به پایین روی صفحه نمایش، خاموش شدن آی مک، شنیده شدن صدای بوق پس از روشن کردن سیستم و کند شدن انتقال تصویر از دیگر نشانه های خرابی کارت گرافیک دستگاه و اتصالات مرتبط با آن است.

در این شرایط، تعمیر کارت گرافیک امری اجتناب ناپذیر خواهد بود. البته گاهی تعمیر کارت گرافیک امکان پذیر نیست و لازم است تا این بخش از دستگاه تعویض گردد. این موضوع تنها با تشخیص کارشناسان خبره انجام می شود. آنان با استفاده از تجهیزات پیشرفته امکان پذیر بودن تعمیر یا تعویض کارت گرافیک را تشخیص می دهند.

تعمیر صفحه نمایش آی مک اپل

تعمیر صفحه نمایش آی مک یکی از تخصصی ترین اقداماتی است که در تعمیرات آی مک اپل انجام می شود. این بخش از دستگاه، پخش تصاویر سیستم را برای کاربر فراهم می کند. برخلاف کامپیوترها که مانیتور از کیس جدا می باشد، در آی مک، مانیتور یا صفحه نمایش به مادربرد متصل بوده و در کنار دیگر قطعات، پردازش های خواسته شده را انجام می دهد.

صفحه نمایش آی مک که از جنس ال ای دی یا ال سی دی می باشد ممکن است با مشکلاتی همچون بهم ریختگی رنگ، بروز خطوط رنگی روی صفحه نمایش، وجود نقاط رنگی و ثابت، شکستگی، خط خوردگی و یا عدم ارائه تصویر مواجه شود. در این حالت ها، کاربر برای رفع مشکلات پیش آمده باید برای تعمیر آی مک اقدام کند. تعمیر و تعویض صفحه نمایش معمولاً با هزینه قابل توجهی همراه است. این امر با توجه به نوع اشکال به وجود آمده تفاوت دارد. چه بسا امکان تعمیر ال سی دی وجود نداشته باشد و کاربر مجبور به تعویض این قطعه شود.

تعمیر صفحه نمایش آی مک اپل
تعمیر مادربرد آی مک

تعمیر مادربرد آی مک

خرابی مادربرد در بسیاری از مواقع شامل یکی از این موارد می شود: اختلال در ولتاژ چیپ رگولاتور، سوختگی یا خرابی خازن و مقاومت ها، خرابی آرایه بندی پایه چیپست گرافیک یا پل شمال و جنوبی، خرابی و سوختگی دیود ها، سوختن آی سی ها و افزایش حرارت چیپ ها. با توجه به اینکه کدام یک از این مشکلات در مادربرد به وجود آمده باشد، اقدامات مختلفی برای تعمیر آن انجام می شود.

این قطعه در پارت های تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد و در وهله اول تلاش می شود چنانچه امکان تعمیر مادربرد با تعویض قطعات آن وجود داشته باشد این کار انجام شود. مادربرد از قطعات گران قیمت آی مک محسوب می شود از این رو تکنسین های نمایندگی تعمیرات آی مک اپل تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا مادربرد را تعمیر کنند تا کاربر متحمل هزینه های بیشتری نشود.

تعمیر پاور آی مک اپل

پاور یا منبع تغذیه آی مک، همچون سایر تجهیزات الکترونیکی، یکی از بخش های مهم و حیاتی این دستگاه به شمار می‌آید. تمامی قطعات دستگاه به ولتاژهای الکتریکی مشخصی برای عملکرد مناسب خود نیاز دارند. پاور، این ولتاژ را برای آنان فراهم کرده و با کنترل آن فعالیت مستمر قطعات را امکان پذیر می کند. پاور بکاررفته در آی‌مک بر عملکرد تمامی اجزا تأثیر مستقیم دارد؛ از همین رو بروز اشکال در این بخش از دستگاه می‌تواند اختلالاتی را در عملکرد سایر اجزا ایجاد کند.

یکی از نشانه‌های وجود اشکال در پاور آی مک آن است که با وجود روشن شدن سیستم و خوب کار کردن آن، ویندوز بالا نیامده و ری استارت شود. خوشبختانه در اغلب موارد، اگر اشکال پیش آمده در پاور حاد نباشد، امکان تعمیر پاور وجود دارد. البته این موضوع بستگی به میزان خرابی آن و تشخیص کارشناسان تعمیرات آی مک اپل دارد.

تعمیر پاور آی مک اپل
تعمیرات هارد آی مک اپل

تعمیرات هارد آی مک اپل

یکی از سرویس‌هایی که در خصوص تعمیرات آی مک به کاربران ارائه می‌شود تعمیر هارد است. هارد از قطعات مهم در سیستم‌های کامپیوتری است که ذخیره اطلاعات و فایل‌ها را امکان پذیر می‌کند. خرابی هارد می‌تواند اختلالات آزاردهنده‌ای در آی مک ایجاد می‌کند. بالا نیامدن سیستم، کند شدن سیستم، هنگ کردن آی مک، ظاهر شدن صفحه آبی و روشن نشدن دستگاه از مهمترین مشکلاتی است که در صورت خرابی هارد بروز می‌کنند.

بدسکتور شدن هارد، خرابی فریمور هارد، سوختگی برد، خرابی موتور هارد و دیتکت نشدن هارد از جمله ایراداتی است که ممکن است برای آن به وجود آید. در این شرایط تعمیر هارد آی مک امری ضروری می باشد. در مرکز تعمیرات اپل، هارد آی مک با استفاده از نرم افزارها و دستگاه های پیشرفته ای مورد عیب یابی و تعمیر قرار می گیرد. درصورتی که آسیب هارد زیاد باشد در این صورت برای رفع مشکل، هارد جراحی می گردد.

تعمیر فن آی مک اپل

خرابی فن آی مک از جمله مشکلاتی است که نباید از آن چشم پوشی کرد چراکه در صورت خرابی فن، گرمای فضای داخلی دستگاه افزایش یافته و قطعات آن دچار آسیب می شوند. قطعات آی مک در درون مانیتور هستند و با فشردگی زیادی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند از این رو فضای محدودی برای عبور هوا و خروج گرمای آن وجود دارد.

این موضوع اهمیت وجود فن ها را در آن چندین برابر می کند. پس در صورتی که فن دستگاه شما سر و صدای زیادی کرد یا اینکه متوجه شدید کار نمی کند، هرچه سریع تر برای تعمیر آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که فن تنها در برخی شرایط امکان تعمیر دارد و درصورتی که مشکل جدی داشته و کارایی خود را از دست داشته باشد باید تعویض شود.

تعمیر فن آی مک اپل

تعمیر cpu آی مک

Cpu یا پردازنده، قسمتی از دستگاه های الکترونیک از جمله آی مک ها است که وظیفه انجام پردازش های اصلی را برعهده دارد. هر مشکلی در این قطعه می تواند موجب از دست رفتن کارایی کلی دستگاه شود. زمانی که آی مک خود را در اختیار تکنسین می گذارید، عیب یابی اولیه مشخص می کند که چرا cpu دچار ایراد شده است. این قطعه روی مادربرد واقع است و اگر نیاز باشد، باید جدا شده و پردازنده جدیدی با آن تعویض شود. از جمله نشانه های اشکالات پردازنده می توان به کندی سیستم، داغ کردن آن و ناتوانی سیستم در انجام امور بسیار ساده اشاره کرد.

تعمیرات نرم افزاری آی مک

سیستم های آی مک ممکن است علاوه بر مشکلات سخت افزاری با ایرادهای نرم افزاری نیز روبرو شوند. اغلب این مشکلات به اشکال زیر بروز می یابند:

  • کند شدن سیستم که در اثر بالا رفتن بار روی سیستم رخ می دهد. برای مثال اگر برنامه هایی نصب کنید که فضای زیادی نیاز دارند و در هارد و رم جای کافی برای اجرای آن نباشد، چنین مشکلی رخ می دهد.
  • بروز مشکلات در سیستم عامل هم یکی از ایرادات نرم افزاری رایج دستگاه های آی مک است. برای مثال به روز رسانی های ناموفق و ناسازگار، برخی خطاهای نرم افزاری، آلودگی به ویروس و غیره در این دسته قرار می گیرند.
  • نصب نشدن برنامه ها هم یکی از مشکلاتی است که اغلب در گزارش خرابی های نرم افزاری آی مک دیده می شود. باید توجه داشته باشید که نسخه برنامه با سیستم سازگار باشد. چنانچه نمی دانید مشکل از کجا است، ممکن است نیاز به بررسی تکنسین نرم افزاری وجود داشته باشد.
  • مشکل در پخش فایل هی صوتی و تصویری، از مسائلی است که هم می تواند به دلایل سخت افزاری رخ دهد و هم نرم افزاری. گاهی تنظیمات اشتباه و درایورهای قدیمی باعث این مشکل است.

مرکز تعمیرات قطعات آی مک اپل

مرکز تعمیرات آی‌مک اپل، با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود. این مرکز با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات آی‌مک اپل و کامپیوترهای پیشرفته مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. این شرکت به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات آی مک

به‌یقین شما نیز آگاهی دارید که حضور کارشناسان متخصص تعمیر در یک مرکز به تنهایی نمی‌تواند ضمانت‌کننده‌ی ارائه‌ی بالاترین سطح کیفی خدمات گردد؛ آنچه که در این میان تکمیل‌کنندۀ حضور کارشناسان خواهد بود وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم سازد.

مدیریت مرکز تعمیرات آی‌مک اپل با علم به تمامی موارد مذکور، مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- موفق به رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات آی‌مک اپل گشته است.

مشکلات آی مک

در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های آی مک اپل هستید اما دستگاه شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در مرکز «مرکز تعمیرات آی مک اپل» نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید.

کارشناسان حاضر در این مجموعه ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیر آی‌مک اپل می‌باشند.

  • رفع خرابی‌های مربوط به پورت‌های USB و خوانده‌نشدن مموری‌ها
  • تعمیرات آی‌مک اپل مربوط به خرابی تصویر و به‌هم‌ریختگی رنگ‌های آن
  • تعمیر تخصصی آی مک به منظور رفع اشکال هنگ کردن و کندی سیستم آی مک اپل
  • رفع مشکل داغ کردن بیش از اندازه‌ی آی مک اپل
  • حل مشکل خرابی پاور و منبع تغذیه که سبب روشن نشدن سیستم می‌گردد
  • تعویض برخی از قطعات معیوب که امکان ترمیم و تعمیر آن‌ها وجود ندارد
  • تعویض قطعات معیوب با قطعات شرکتی و اورجینال
  • تعمیرات آی‌مک اپل به صورت تخصصی و رفع تمام عیوب و اختلالات آن
  • تعمیرات آی‌مک اپل مربوط به رفع و حل مشکل سیاه شدن صفحه‌ی نمایش (black screen)
  • تعمیر تخصصی آی مک اپل به منظور رفع مشکل عدم نمایش تصویر
  • رفع اختلالال عدم شناسایی هارد
  • حل مشکلات مربوط به هارد و عدم اجرای صحیح سیستم عامل
  • تعمیرات آی مک اپل مربوط به خرابی گرافیک
  • تعمیر تخصصی آی مک به منظور رفع اشکال وجود خطوط عمودی در تصویر آی مک اپل

نکته قابل ذکر :

در زمینه تعمیرات آی مک اپل آن است که در حال حاضر به دلیل تغییرات مداوم این دستگاه‌ و ورود مدل‌هایی نوین در فاصله زمانی اندک، نمی‌توان با دانش سال‌های پیش نسبت به تعمیر آن‌ها اقدام کرد ، زیرا دانش و فناوری به ‌کار رفته در آن‌ همواره در حال تغییر و پیــشرفت است، از همین‌رو کارشناسانی نیز که در زمینه تعمیرات آی مک اپل فعال هستند می‌بایست به شکلی مداوم و پایدار دانش فنی خود را ارتقاء بخشیده و همواره در دوره‌های فنی-تخصصی جهت به‌روز رسانی دانش خود حضور یابند.

تعمیرات آی‌مک اپل در مراکز غیرمجاز و به دست افراد نابلد و مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه را برطرف نخواهد ساخت بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از میان می‌برد.

سوالات متداول کاربران

آیا قاب و بدنه آی مک قابل تعمیر است؟

در حال حاضر تعمیر قاب آی مک امکان پذیر نیست و در صورت خراب شدن باید تعویض شود.

آیا امکان تعمیر کیبورد آی مک است؟

در حال حاضر امکان تعمیر کیبورد آل این وان اپل وجود ندارد و در صورت معیوب شدن باید کامل تعویض شود.