تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE

تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات آل این وان است که به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. دارندگان این محصول می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات آل این وان و حضور در پارت تخصصی مربوطه، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند.

مدیریت مرکز تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز را به دلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که تا زمان حصول نتیجه رضایت‌بخش در کنار شما خواهد بود.

تعمیرات صفحه نمایش آل این وان

تعمیر صفحه نمایش شکسته آل این وان

یکی از مسائل مورد توجه کاربران این است که آیا امکان تعمیر صفحه نمایش شکسته وجود دارد یا نه؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که متأسفانه صفحه نمایشی که شکسته شود امکان تعمیر آن وجود ندارد مگر اینکه آسیب وارد شده به آن مربوط به پنل نباشد که این موضوع نیز بسیار نادر است. شکستن پنل یا صفحه نمایش، یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای مانیتور روی می دهد و هزینه زیادی نیز برای کاربران به دنبال دارد. بنابراین بهتر است برای مواجه نشدن با چنین مشکلاتی نهایت مراقبت را از دستگاه خود به عمل آورید. قرار دادن ماینتور در مکان صاف و مناسب، قرار ندادن اجسام سنگین کنار مانیتور و جا به جا نکردن مداوم مانیتور از مهمترین کارهایی است که می توانید برای مراقبت از دستگاه انجام دهید.

رفع مشکل روشن نشدن صفحه نمایش all in one

یکی از مشکلاتی که صفحه نمایش ممکن است با آن مواجه شود، روشن نشدن صفحه نمایش می باشد. این مشکل می تواند به دو صورت روی دهد. اول اینکه کلاً سیستم روشن نشده و به دنبال آن مانیتور نیز روشن نمی شود و حالت دوم این است که سیستم روشن می شود اما صفحه مانیتور سیاه است. در هر دو حالت، عوامل مختلفی باعث بروز چنین مشکلاتی می شوند. به طور کلی روشن نشدن صفحه نمایش ممکن است در اثر خرابی مادربرد، برد پاور، اتصالات به مادربرد، گرافیک، پنل و یا رم باشند. در چنین شرایطی برای تعمیر صفحه نمایش آل این وان، تمامی این قطعات مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت خرابی هر یک از آنها، با تعمیر و تعویض قطعات، مشکل برطرف خواهد شد.

تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE

برطرف کردن مشکل لرزش تصویر صفحه نمایش

گاهی هنگام پخش تصویر از آل این وان، متوجه لرزش های تصویر می شوید. این مشکل یا به دلیل به هم ریختگی تنظیمات ویندوز بروز می کند و یا اینکه گرافیک و کابل اتصال مانیتور به مادربرد مشکل دارد. چنانچه مشکل به دلیل تنظیمات باشد، معمولاً لرزش تصویر بسیار کم است اما اگر این مشکل از کارت گرافیگ باشد، لرزش تصویر زیاد بوده و حتی گاهی قطع و وصل می شود. کارشناسان تعمیر ال این وان با بررسی گرافیک و رابط مانیتور و مادربرد، اقدام به رفع این مشکل می کنند. در دستگاه هایی که از کارت گرافیک مجزا در آنها استفاده شده است ممکن است شل شدن پایه های چیپ گرافیک باعث بروز این مشکل شده باشد که با محکم کردن آن در جای خود مشکل برطرف می شود.

خدمات تخصصی مرکز تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE

  • تعمیرات صفحه نمایش ال ای دی ALL IN ONE
  • تعمیرات صفحه نمایش ال سی دی ALL IN ONE
  • تعمیر و سرویس انواع صفحه نمایش آل این وان
  • بررسی همه جانبه صفحه نمایش ALL IN ONE به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف
  • بررسی همه جانبه صفحه نمایش ALL IN ONE به منظور پیگشیری از کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • بررسی و کنترل اجزای ALL IN ONE شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال در مرکز تعمیرات ALL IN ONE
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • تعمیر تمامی مشکلات مربوط به صفحه نمایش ALL IN ONE
  • تعمیر کارت گرافیک ALL IN ONE

نکات مهم در استفاده از ALL IN ONE

آنچه که بیشترین تأثیر در خرابی صفحه نمایش ALL IN ONE و سایر قطعات این دستگاه را دارد، گرمای بیش از اندازه است. گرمای تولید شده توسط قطعات ALL IN ONE به دلیل فشردگی ساختار این دستگاه، گاهاً بیش از اندازه بوده و سبب استهلاک و خرابی این دستگاه می باشد. رعایت برخی نکات در زمان کار با ALL IN   ONE سبب می گردد تا خرابی این دستگاه کمتر شده و نیاز به تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE و سایر قطعات آن نیز کاهش یابد. برخی نکات مهم جهت پیشگیری از توملید گرمای بیش از اندازه توسط ALL IN ONE عبارتند از:

تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE
  • ALL IN ONE خود را در محیطی استفاده کنید که دارای تهویه هوای خوب و دمای مطبوع باشد. این امر سبب می گردد تا هوا آزادانه در میان قطعات این دستگاه جاری باشد.
  • تلاش نمایید تا حتی المقدور، اطراف دستگاه را عاری از گرد و غبار نگه دارید.
  • توجه داشته باشید که فضای جلوی دریچه های دستگاه خالی باشد تا تهویه هوای دستگاه به درستی انجام شود.
  • از اجرای برنامه های بیش از اندازه به صورت همزمان خودداری کنید.
  • از اجرای برنامه های سنگین که نیاز به پردازش بالا دارند خودداری کنید. زیرا این کار سبب فعالیت بالای دستگاه و تولید حرارت بیش از اندازه می شود.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی بیشتر می توانید به مرکز تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE مراجعه نمایید. کارشناسان ما در این بخش به دلیل واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه های آل این وان بر ساختار این دستگاه ها مسلط بوده و قادر هستند تا جدیدترین متدهای موجود را -جهت حفظ و نگهداری از دستگاه و کار با آن- در اختیار شما قرار دهند.

نمایندگی تعمیرات ALL IN ONE و واحدهای تعمیرات

نمایندگی تعمیرات ALL IN ONE در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران این دستگاه، تیمی از زبده ترین و کارآمدترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر را در اختیار آنان قرار داده است. همانگونه که می دانید تعمیرات آل این وان با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند.

عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات آل این وان تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز از جمله تعمیرات صفحه نمایش ALL IN ONE را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات آل این وان در بخش زیر معرفی می گردند.

برخی از خدمات تعمیرات صفحه نمایش all in one

تعمیرات کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در صفحه نمایش all in one /تعمیرات به حالت استند بای  رفتن صفحه نمایش all in one/تعمیرات قطع رنگ بعد از ۲ دقیقه در صفحه نمایش all in one/تعمیرات بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در صفحه نمایش all in one/تعمیرات روشن نشدن صفحه نمایش all in one/تعمیرات سیاه شدن صفحه بعد از حدود نیم ساعت کار کردن صفحه نمایش all in one/تعمیرات و رفع ایراد خاموش شدن صفحه نمایش all in one/تعمیرات تصویر داری خط برگشتی و بدون برفک و داغ کردن صفحه نمایش all in one/تعمیرات قطع و وصل تصویر در صفحه نمایش all in one/تعمیرات نداشتن نور در صفحه نمایش all in one/

تعمیرات قطع شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در صفحه نمایش all in one/تعمیرات پر نور و کم نور شدن چراغ استند بای صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی نداشتن تصویر در صفحه نمایش all in one/تعمیرات صدای صوت های ولتاژ در صفحه نمایش all in one/تعمیرات چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی در صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی سوختن سریع ترانزیستور افقی صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی آمدن صدای سیک سیک از های ولتاژ در صفحه نمایش all in one

عیب یابی و تعمیر صفحه نمایش آل این وان

تعمیرات و عیب یابی خراب شدن آی سی ایپرام در صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی هاله رنگ در تصویر صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال در صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی برفک صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک در صفحه نمایش all in one/عیب یابی نداشتن تصویر صدا در ورودی IV صفحه نمایش all in one/

عیب یابی ایراد ایست وست در صفحه نمایش all in one/عیب یابی هاله رنگین کمانی در صفحه نمایش all in one/بر طرف کردن خطهای پر نور سفید بر روی تصویر صفحه نمایش all in one/برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی سوختن پاور صفحه نمایش all in one/رفع عیب خراب بودن تصویر صفحه نمایش all in one/رفع عیب دیر امدن تصویر صفحه نمایش all in one

مشکلات صفحه نمایش آل این وان

تعمیرات مات شدن تصویر در صفحه نمایش all in one/تعمیرات سوختن آی سی صدا و افزایش ولتاژ آن در صفحه نمایش all in one/تعمیرات بخش USB و تعمیر صفحه نمایش all in one/تعمیرات قسمت تغذیه  LCD , LED صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی تصویر به صورت سیاه و سفید همراه با خطوط برگشتی در صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی داغ شدن ترانزیستور Output و سوختن مکرر صفحه نمایش all in one/

تعمیرات قطع شدن یکدفعه تصویر و تعمیر صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی حرکت آرام تصویر از بالا به پایین در صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی شدن تصویر از پایین در صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی ورتیکال در صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی خطوط برگشتی تصویر صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی نداشتن صدا در صفحه نمایش all in one/تعمیرات و عیب یابی لرزش تصویر در صفحه نمایش all in one

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار