اشتراک گذاری

آل این وان های ویوو ۲۰۱۸ ایسوس

ASUS در غرفه در نمایشگاه CES 2018، چهار محصول جدید آینده را برای عرضه رونمایی کرد. ZenBook 13 (UX331UAL)، Vivo AiO V272، Vivo AiO V222 از آل این وان های ویوو ۲۰۱۸ ایسوس و لپ تاپ ASUS X507، که قرار است به زودی وارد بازار شود در این مراسم رونمایی شدند. درباره لپ تاپ معرفی شده به جز تجهیز به ویندوز ۱۰ هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست.

AiO V272 در حال حرکت به سوی سری Vivo می باشد. جدیدترین نسل هشتم اینتل Core i7 را در اختیار دارد. همراه با نمایشگر ۲۷ اینچی چند لمسی که دارای دید ۱۷۸ درجه ای برای تصاویر است. این آل این وان با ترکیب سیستم صوتی ASUS SonicMaster، یک تجربه سرگرمی خوب را ارائه می دهد. همچنین امکان دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری از راه دور.

Vivo AiO V222 با یک نمایشگر ۲۲ اینچی Full HD با نسبت ۸۷ درصد نسبت صفحه به چهره برای تصاویر لبه به راست. همچنین این مدل دارای Sonic Master و ترکیب با تکنولوژی ASUS Splendid است.

آل این وان های ویوو ۲۰۱۸ ایسوس

مشخصات  آل این وان های ویوو ۲۰۱۸ ایسوس

ZenBook 13 تنها ۹۸۵ گرم وزن دارد و سبک و قدرتمند است. تا ۱۵ ساعت از عمر باتری خود محافظت می کند. دارای پردازنده ۸ هسته ای اینتل Core i7، ۱۶GB حافظه رم و ۱TB PCIe SSD است. سیستم صوتی Harman Kardon نیز همراه با ویژگی های جدید آن مانند ویندوز سلام، حالت آماده به کار مدرن و مأمور دیجیتال مایکروسافت بنام Cortana در دسترس است.

ASUS X507 وزنی برابر ۱٫۶۸ دارد و توسط پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7، گرافیک NVIDIA GeForce MX110 و یک طراحی انعطاف پذیر و دوبعدی مناسب پشتیبانی می شود. این لپ تاپ ایده آل برای مصرف روزانه در نظر گرفته شده است. X507 به شما امکان استفاده از صفحه نمایش کامل HD Nano Edge لمسی بدون محدودیت، همراه با ویندوز ۱۰ را می دهد.

دو مورد معرفی شده از گزینه های رونمایی شده به همراه آل این وان های ویوو ۲۰۱۸ ایسوس می باشند ولی در این بین نام Vivo AiO V222 بیشتر از مدل دیگر آل این وان غوغا به پا کرد.

آشنایی با آل این وان فوق العاده Vivo AiO V222

شاخصه های آل این وان Vivo AiO V222 ایسوس

دوربین Vivo AiO V222 کاملا متحرک و دارای یک قاب ۲ میلیمتری نزدیک به نامرئی است. این ویژگی به شما امکان می دهد عکس های لبه به لبه را کامل ببینید که ۸۷٪ نسبت صفحه نمایش به بدنه را باور نکردنی کرده است.

آل این وان Vivo AiO V222 ایسوس دارای یک سیستم صوتی بسیار قدرتمند برای تجربه های چند رسانه ای شگفت آور است. دو بلندگو استریو با کیفیت بالا قادر به ارائه ۶W از صدای خالص و غنی است و از یک طراحی پیشرفته بیس رفلکس – که معمولا فقط در سیستم های بلندگوهای hi-fi استفاده می شود – بهره مند می شود تا بیس صدا صاف و قدرتمند و روشن و گسترده باشد.

فناوری ASUS Sonic Master منحصر به فرد V222 با کیفیت صوتی بالاتر از همیشه است. Sonic Master ترکیبی از سخت افزار های صوتی قدرتمند و نرم افزار دقیق تنظیم شده برای ارائه صدایی است که تاکنون از یک رایانه شنیده اید.برای خروجی صوتی مطلوب ASUS Audio Wizard پنج حالت انتخابی را ارائه می دهد که تنظیمات صوتی را سفارشی می کنند. حالت موسیقی؛ حالت فیلم؛ حالت ضبط؛ حالت بازی و حالت گفتار.

این مدل دارای چهار پورت USB 3.1 Gen 1 Type-A پشتی برای انتقال داده با سرعت بالا است که تا ۱۰ برابر سریعتر از USB 2.0 است. و برای راحتی کاربران، یک پورت USB 2.0 و یک جک صوتی در لبه پایین صفحه نمایش وجود دارد.آل این وان Vivo AiO V222 ایسوس با استفاده از میکروفن های آرایه ای پیشرفته، هوشمندانه فیلتر کردن تمامی سر و صداهای مزاحم را در اختیار شما قرار می دهد. محدوده فرکانس ضبط پیشرفته باعث افزایش دقت تشخیص صدا هنگام استفاده از ویندوز Cortana می شود. Cortana دستیار شخصی هوشمند شماست که می تواند در وب جستجو کند.

نمایشگر آل این وان Vivo AiO V222 ایسوس

فضای حاشیه آل این وان Vivo AiO V222 ایسوس بطور قابل توجهی باریک و سبک است. این آل این وان مجهز به نمایشگر باور نکردنی Nano Edge می باشد که قاب بی نظیری دارد. این مدل بهترین گزینه برای مشاهده لبه به لبه و ۸۷٪ نسبت صفحه نمایش به کل بدنه مانیتور است. صفحه نمایش ۲۱٫۵ اینچی با ظاهری بسیار زیبا و جذاب که از جمله تکنولوژی گسترده ای است که برای به اشتراک گذاری تصاویر یا فیلم ها با دوستان و خانواده، بدون توجه به زاویه ای که از صفحه نمایش دیده می شود، مناسب است. گزینه ای استثنایی در میان آل این وان های ویوو ۲۰۱۸ ایسوس با رزولوشن Full HD و  ۱۹۲۰ x 1080 پیکسل، می توانید از بازی ها و فیلم ها لذت ببرید، با رنگ و کنتراست شگفت انگیز.

نمایش Nano Edge در Vivo AiO V222 دارای ویژگی های زاویه دید ۱۷۸ درجه و رنگ ۱۰۰٪ sRGB برای رنگ های زنده و واقعی است. همچنین شامل تکنولوژی ASUS Splendid منحصر به فرد برای اطمینان از رنگ های واقعی است. پوشش مات ضد تابش خیره کننده، بازتاب های مزاحم را برای حداکثر راحتی مشاهده، به حداقل می رساند.

مرکز تعمیرات آل این وان

مرکز تعمیرات آل این وان  با داشتن سابقه ای طولانی در ابراز شایستگی های خود در خصوص فعالیتهای تعمیری و بازسازی انواع ال ین وان ها  سالهاست در خدمت هموطنان عزیز می باشد. خدمات عرضه شده به منظور پشتیبانی از ال این وان ها  در همه نوع و همه مدل ها… در این مرکز نمایان است. رضایت مشتری اولویت اول ما در خدمت رسانی است. واحدهای تعمیرات برندهای مختلف ال این وان در بخش ذیل معرفی می شوند.

نمایندگی آل این وان

با تلاش تیم کاردان و کارشناس مشاوران آگاه نمایندگی ایسوس شما می توانید بهترین های دستگاه های الکترونیکی برند برجسته ایسوس را در بخش فروش تهیه فرمایید. علاوه بر این کارشناسان حرفه ای این مرکز می توانند شما مراجعین گرامی را در بخش خدمات پس از فروش محصولات ایسوس راهنمایی کنند. نمایندگی ال این وان  پیشگام در فروش و تعمیر انواع محصولات ایسوس خدماتی منحصر به فرد را به شما کاربران گرامی مژده می دهد.

4/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید